[BC3] snel moederbord

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
eeeej!

ik mag een nieuwe computer kopen en wat is een beetje snel moederbord!
Ik denk dat ik een MAXTOR 40 GIG ATA 100 7200RPM HD neem! en een AMD THUNDERBURD 1,3 GH! EEN GEFORCE 2 MX en nog een hele zooi wat raden jullie aan?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Abit kt7a/kt7e :9~

Verwijderd

Op donderdag 03 mei 2001 20:26 schreef Rob_zilla het volgende:
eeeej!

ik mag een nieuwe computer kopen en wat is een beetje snel moederbord!
Ik denk dat ik een MAXTOR 40 GIG ATA 100 7200RPM HD neem! en een AMD THUNDERBURD 1,3 GH! EEN GEFORCE 2 MX en nog een hele zooi wat raden jullie aan?
Ik raad teneerste dit aan! LAAT DIE GEFORCE 2 mx SCHIETEN..... je kan veel beter een GTS nemen of een PRO... maar GEEN MX.... of neem een Ati Radeon 64 mb ddr..... MX krijg je spijt van....

en mobo: voor stabiliteit moet je MSI nemen.. aan MSI''s stabiliteit kan Asus en Abit niet tippen...

Maar voor het overclocken (wat toch ook heel belangrijk is :9, kan je beter een Abit nemen.... de nieuwste (kan je vinden in pricewatch).... veel succes ermee!!

(over die MX.. volg m''n advies op... ''k heb er ook mee rondgelopen en kreeg er spijt van na 1 maand)

p.s. denk wel ff aan die ATA 100 controller onboard (of anders promise kaartje)

• BC3 Victim
Soltek SL75 KAV :P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op donderdag 03 mei 2001 20:43 schreef hirogen het volgende:
Soltek SL75 KAV :P
hehehe..... HUMOR!!! >:)

• BC3 Victim
Op donderdag 03 mei 2001 20:44 schreef The_YellowDog het volgende:

[..]

hehehe..... HUMOR!!! >:)
Hoezo loop de reviews maar ''s na ik heb hem en hij is superstabiel en fantasties te OC''en morgen een nieuwe cooler en hij gaat weer omhoog zit een mooie tool in de BIOS,redstorm genaamd eerst OC je hem en dan Redstorm erover heen staat alles precies goed
*D

Pagina: 1