Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Ik snap het verband niet helemaal
kwil mn Geforce 2 MX verkopen, hijs een paar maanden oud, de kleur van de kaart is blauw, nog nooit gemod of shit, wel een nieuwe heatsink en arctic silver erop gedaan en is een perfect kaartje, lekker snel
Ik heb een bod van 185,- piek gekregen, wie bied er hoger ????
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat voor merk dan?Op donderdag 03 mei 2001 20:23 schreef Lame het volgende:
Hallo,
kwil mn Geforce 2 MX verkopen, hijs een paar maanden oud, de kleur van de kaart is blauw, nog nooit gemod of shit, wel een nieuwe heatsink en arctic silver erop gedaan en is een perfect kaartje, lekker snel
Ik heb een bod van 185,- piek gekregen, wie bied er hoger ????
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
En ja eigelijk is andere heatsink wel modden ja
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
denk hercules want de mijne is ook blauwOp donderdag 03 mei 2001 20:25 schreef Tony_Montana het volgende:
[..]
Wat voor merk dan?
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.