[BC3] TV kaart doet vreemd

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Atteman146
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-08 18:43
Misschien een instelling die niet is opgeslagen of na een reboot weer verdwenen is. Nieuwe drivers, FAQ fabrikant?

Suc6

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een Pinnacle PCTV PRO geinstalleerd en dat ging allemaal goed en werkt ook goed.(beeld is zelfs beter dan op de tv).
En ook fullscreen !!
Maar nou komt het: Zet ik de pc aan gisteren , geeft ie bij de functie fullscreen maar voor driekwart beeldvulling , de rest blijft zwart.
Nou is mijn vraag hoe dit zo kan van het ene op het andere moment .
Aan mijn PC kan het niet liggen..
AMD DURON 800 MHZ / MOBO : MSI K7T-PRO / 128 MB sDRAM / HD MAXTOR 40 GB UDMA 100 7200 RPM /
Iemand een suggestie ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op mijn vorige comp deed ie het wel , dus aan de drivers kan het ook niet liggen,want dat zijn exakt dezelfde(zelfde CDrom).
En de videokaart kan het ook niet liggen want dat is er een van powercolor 32 MB met TNT 2 chipset erop , en die wordt door pinnacle ondersteunt(staat in het boekje van de kaart).
Zou ik dan anders eens de boel er opnieuw overheen installeren ? Zou dat een optie kunnen zijn (net zoals je weleens met Win98 kan doen)?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Atteman146
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-08 18:43
Wat je inderdaad kunt doen is de drivers er eff opnieuw opknallen en anders kaartje eruit, safemode booten, kaartje verwijderen bij hardware (config. scherm) rebooten.
Shutdown, kaartje erin en opnieuw drivers opzetten en hopen maar dat het dan wel werkt :)

Ik heb zelf een Asus v7100t en bij mij is de fullscreen optie soms ook pleitos. Drivers reinstall is dan de enige oplossing...

• BC3 Victim
Dat heb ik dus gisteren gedaan en dat helpt dus ook niet :?
Maar.... capturen doet ie als de beste op fullscreen , en daar gaat het nou juist allemaal om ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Klinkt alsof de overlay modus niet geactiveerd staat. Ff in de instellingen aanzetten.

Als je dat gedaan hebt en het beeld is full-screen, maar staat stil, heb je te maken met de bekende TNT2 issue ICM Connexant TV-chips. 2 oplossingen: koop een ATi (deed ik, althans;)) of duik de registry in. Ik heb de juiste key niet direct bij de hand, maar die is hier vaker gepost. En ik zag het ooit op de site van Computer idee...:+

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

[offtopic]
Ik heb dezelfde kaart, instaleer ik m''n webcam Creative elcheopo, geeft m''n Tv progje aan dat de driver al in gebruik is, uninstall ik m''n webcam reinstall ik m''n tv kaart noproblemo alleen dan dus geen Webcam, iemand een oplossing.

• BC3 Victim
Die key ben ik best nieuwsgierig naar , laat me maar ff weten.
Voor de rest ook natuurlijk.

• BC3 Victim
Nou die key ben ik nog steeds nieuwsgierig naar hoor.

• BC3 Victim
je moet je screen size checken ...pal is dit max 720x567.
als dit minder is is je beeld kleiner met zwarte balken rondom.

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 02:32 schreef dragak het volgende:
je moet je screen size checken ...pal is dit max 720x567.
als dit minder is is je beeld kleiner met zwarte balken rondom.
Wat een onzin zeg..''k heb dezelfde kaart en die gaat zonder prob''s fullscreen op 1600*1200..
Pagina: 1