Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
5564
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Niets dan lof.
Ik heb overigens een Inspiron 3700, ziet ''r hetzelfde uit als de 3800. De 4000/8000 schijnt alleen nog maar mooier te zijn.
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
...
ik wil de:Op donderdag 03 mei 2001 18:11 schreef ArthurS het volgende:
Ja ik heb er zelf tot volle tevredenheid ook één. Het zijn echt hele mooie apparaten, inmiddels hebben drie mensen die ik ken er ook één gekocht (Dell) omdat ze die van mij hadden gezien en die zo mooi vonden. Service e.d. is ook perfect en de prijzen zijn scherp voor wat je krijgt.
Niets dan lof.
Ik heb overigens een Inspiron 3700, ziet ''r hetzelfde uit als de 3800. De 4000/8000 schijnt alleen nog maar mooier te zijn.
Inspiron 4000 C700GT (4000/0501)
Processor: Intel® Celeron® processor 700Mhz/128kB cache
Systeem kleur: Midnight Grey (standaard kleur)
Keyboard: QWERTY/US
Geheugen: 128 MB SDRAM (1x128MB)
Harde Schijf: 10GB UltraDMA/33 Hard Disk
Floppy drive: 3.5" 1.44MB floppy drive
Multi Bay mogelijkheden: 8x DVD ROM
Interne Netwerkkaart & Modem: Internal Combo 10/100 NIC & 56K Modem
Operating System: Windows Millennium (NL)
Software: Microsoft Works Suite 2000 (NL)
Draagtas: Attaché draagtas de luxe
Service: 1 jaar European Collect and Return
Standard Features
Notebook Chassis
14,1" TFT XGA Kleurenscherm (1024*768)
Intel® 440BX AGP chipset
8MB ATi 2xAGP Rage Mobility 128 3D videokaart
Geïntegreerde 16 bit 3D geluidskaart
IR port voor draadloze data-overdracht
Touchpad & pointing stick
AC Adapter
Smart Lithion Ion Batterij
maar omdat ik ook nog 1/2 andere op het oog heb zou ik die dell graag eerst zien snappie.
btw hebbie webcam? zodat je ff een fotootje kan schieten van de laptop.
Dell heeft geen winkelOp donderdag 03 mei 2001 18:11 schreef Dribbeltje het volgende:
Ga naar een pcboer en zeg dat je er 1 in je poten wilt houde

...
Verwijderd
Ook nix ander dan goeds over dat ding.
En nog een wazig foto''tje erbij met mijn Arowana Webcam
Verwijderd
M`n zus heeft een vergelijkbare met die jij wil bestellen , en die is er uitermate tevreden mee.
Is alleen jammer dat je bij dit model de videokrt niet kan uograden.
Voor de rest zou ik wel het advies geven voor de 3 jr garantie te kiezen.
waarom 3 jaar?Op donderdag 03 mei 2001 20:15 schreef Hunger het volgende:
Voor de rest zou ik wel het advies geven voor de 3 jr garantie te kiezen.
de dikte is toch ong. 3 á 4 cm? als ie dicht geklapt is.Op donderdag 03 mei 2001 19:45 schreef dtjiang het volgende:
ik heb nog een "oude inspiron 5000" model ziet er wat oud (zwart uit), fotos komen zo
[afbeelding]
[afbeelding]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
mm, welke type laptop van dell (hoe oud).Op donderdag 03 mei 2001 20:38 schreef Vidra het volgende:
Ik heb een Dell Laptop, maar ik woon niet in Haarlem, maar ik loop er altijd wel mee te zeulen op de Hogeschool Haarlem....
anderz kunnuh we es kijken om ff af te spreken als jij tenminste tijd enzo hebt.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
wat zijn de specs vam die halfjaar oude Inspirion5000?Op donderdag 03 mei 2001 20:45 schreef Vidra het volgende:
Ook zo''n bovenstaande Dell Inspiron 5000 (half jaar oud ofzo), niet te slopen laptop
[edit]
btw als je tijd en mIRC hebt kom ff naar het channel in mij sign. dat gaat wat makkelijker.
dus een
PIII 500
128 MB RAM PC100
Intel BX AGP chipset
15,2" SXGA+ Monitor (1400x1050)
Xircom Realport
2x Li-Ion Batterij
Floppy
24x CD-Rom
ATI Mobility 8MB video
etc..
err exact 4,2 cm hoog als die dicht is, wel wat aan de dikke kant , maar dat voelt tenminste echt goed aanOp donderdag 03 mei 2001 20:38 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
de dikte is toch ong. 3 á 4 cm? als ie dicht geklapt is.
...