De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
1 daarvan heeft het over een beschadigd register.
There is no art to find the minds construction in the face
/ maar idd formateren en schone install van win helpt bijna altijd
Verwijderd
waar kan ik zo''n simcheck proggie downloaden?? of zo''n geheugen management iets..??.
hoezo zonder geluidskaart??wat bedoel je hier precies mee??
hij bedoelt dat je win moet installen zonder geluidskaart, die live dingen willen wel eens moeilijk doen..Uhhh......7371 ???
hoezo zonder geluidskaart??wat bedoel je hier precies mee??
tja het kan aan heeel veel dingen liggen
ik kan voorlopig ff aan de slag met de info die ik heb..
ook heb ik dit gevonden;
---------------------------------------------
SYMPTOMS
When you start or play one of the games listed at the beginning of this article on a computer running Microsoft Windows Millennium Edition (Me) or Microsoft Windows 98, you may receive the following error message:
In Microsoft Windows Millennium Edition (Me)
Error:OE: 0028:C000EC99
-or-
In Microsoft Windows 98
0028:C0006EB2 in VXD VMM(01)
CAUSE
This behavior can occur if a VIA Busmaster controller and video adapter based on the nVidia chip set is installed in your computer.
---------------------------------------------
Nu staat er dat dit waarschijnlijk aan m''n via drivers ligt....en dat ik direct draw uit moet schakelen in dxdiag..
Toen ik dxdiag opstarte..kreeg ik meteen de foutmelding weer..
Maar toen ik hem opnieuw opstarte..kwam het bericht; LAST TIME YOU TRIED TO START DXDIAG AN ERROR OCCURED, IN DIRECTDRAW..bladiebla..
dus waarschijnlijk ligt het hieraan..
maja.....kijken wat ie doet
mzzls