De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik heb m''n muis op USB, doet ''t prima. Heb wel eens gelezen dat ie op USB sneller is...
FF de search gebruiken...
FF de search gebruiken...
UTFS lijkt me... maarja daargaat ie nog 1x dan 
PS2= report rate 40Hz (60Hz in NT) kan je opschroeven tot 200Hz mbv. oa. PS2RATE of Logitech drivers
USB= standaard al 125Hz kan je niet opschroeven.
Heb je USB gebruik deze ook, 125Hz USB vind ik toch wat "smoother" dan 200Hz PS2
PS2= report rate 40Hz (60Hz in NT) kan je opschroeven tot 200Hz mbv. oa. PS2RATE of Logitech drivers
USB= standaard al 125Hz kan je niet opschroeven.
Heb je USB gebruik deze ook, 125Hz USB vind ik toch wat "smoother" dan 200Hz PS2
Verwijderd
Muis op USB => minder belasting CPU, frequentie 200 max
Muis op PS2 => meer CPU belasting,
frequentie met ps2rate progje op 400Hz
Thankz gelijk ff overzetten
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik dacht juist dat ik ergens had gelezen dit dit andersom was. Is het zo dat ie op de PS2 meer cpu belasting heeft?Op donderdag 03 mei 2001 16:08 schreef J.A.M.F. het volgende:
Muis op USB => minder belasting CPU, frequentie 200 max
USB heeft iets meer CPU belasting (plm 5%)
Maar tis zeker geen 400Hz voor Ps2... maar 200max en USB is toch echt 125Hz
USB heeft een verbinding van 2,.. mb per sec.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Tijdje terug was er ook een topic over dit, een aantal tweakers vondt het beter om zijn USB muis op PS2 poort te douwen want dan kan je de PS2rate hoger doen. 
USB is hardstikke handig man, en 125hz is genoeg, en dat hoge CPU belasting valt ook wel mee als je een Duron of Athlon 800mhz hebt. Zelfs als je een pentium166 hebt, dan nog merk je er niks van.
USB is hardstikke handig man, en 125hz is genoeg, en dat hoge CPU belasting valt ook wel mee als je een Duron of Athlon 800mhz hebt. Zelfs als je een pentium166 hebt, dan nog merk je er niks van.
Pagina: 1