[BC3] Geforce 2

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo ik heb een probleem met m''n Geforce 2 kaart. Ik krijg ''m niet compatible met DirectX 8.0. Ik heb de laatste drivers geinstalleerd maar het helpt helemaal niets. Verder vallen de resultaten me erg tegen. Zo haal ik in 3dmark2001 in een resolutie van 1024x768 in 32 bit met triple buffer in low detail maar 5 frames per seconde. Als ik de benchamrk in een resolutie van 800x600 draai en alles in 16 bit met een double buffer haal ik maar 7 frames per seconde. Ik heb al een bios update voor zowel m''n moederbord als m''n videokaart geinstalleerd maar wat ik ook doe ik krijg die Hercules 3d Prophet 2 GTS niet certified bij Directx. Ik zal ook even de verdere specificaties van m''n pc geven zodat dat meer duidelijk schept.

Specificaties:
Amd Athlon 900
128 mbRam 133 mhz
Asus K7M moederbord
3D Prophet 2 GTS 64 mb
Soundblaster Live
16x Pioneer dvd speler
Maxtor 30,7 GB (5400)

Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen. Ik heb zelf alles gedaan wat ik maar kon doen. Via packs drivers enz maar ik krijg het niet voor elkaar om die kaart compatible te krijgen met DirectX.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

probeer eens de 7.xx drivers van Nvidia

Verwijderd

Ik denk dat je even nieuwe drivers voor je AMD-751 chipset moet installeren. Met name een AGP driver.

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

Ik denk dat je die vraag beter hiero kunt stellen:
Videoplanken & Beeldkanonnen 8-)

Good goan

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Probeer eens de 10.80 Detonators.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen