De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dan zou ik gewoon 1 partitie houden..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Als je er niet vanaf gaat booten zou ik er geen primaire partitie op aanmaken. Je krijgt anders het probleem dat de schijf zich ''opdringt'' als D:
Maak je alleen een uitgebreide partitie aan met logische stations, dan komen de extra schijven gewoon na je eerste te staan.
1e schijf - C: D: E:
2e schijf - F: G:
Afhankelijk van grootte zou ik er meerder logische stations op zetten (handig als ie weer eens crasht en moet scandisken)
Maak je alleen een uitgebreide partitie aan met logische stations, dan komen de extra schijven gewoon na je eerste te staan.
1e schijf - C: D: E:
2e schijf - F: G:
Afhankelijk van grootte zou ik er meerder logische stations op zetten (handig als ie weer eens crasht en moet scandisken)
Verwijderd
IDD, heb zelf ook nog een opdringerige D-schijf (op m''n IBM-etje, zie sig.) moet daar eens wat aan doen.... Kom er niet toe, teveel andere dingen om handen. 2 a 3 partities is IDD het beste, hangt wel van de omvang van de schijf af natuurlijk.
Pagina: 1