[BC3] AGP voor PCI -hélp-

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Inmiddels is met veel problemen gelukt om een dubbele monitor aan te sluiten op mij PC. Alleen is nu het probleem dat de PC de PCI-kaart als primary kiest en de AGP als secondary. Graag wil ik de AGP als primary. Hoe krijg ik dit gefixt?

-ik wist niet zeker of deze vraag hier hoorde, kan het allicht proberen...:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Het kan toch in de bios?

Whatever.

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-07 16:21

brid

Onze excuses voor het ongemak

Als het klopt zit er ergens in je bios(advanced setting ofzo) waar je de volgorde van initialiseren kan instellen. Hier kun je bepalen of hij eerst naar een pci of eerst naar een agp videokaart zoekt.

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

• BC3 Victim
Ik ga eens ff booten...
tnx!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
mmmmmm, ik kan helemaal niks vinden over AGP in de bios, ik heb een redelijk oud moederbord. De BIOS flashen, zou dat een oplossing zijn...... en hoe gaat dat in z''n werk, heb ik nog nooit gedaan...:9~

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

hoe oud ? welk merk etc....

• Booooe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11-2021

Booooe

Fetch!

Op donderdag 03 mei 2001 10:28 schreef osama het volgende:
hoe oud ? welk merk etc....
Zoek dan gewoon op de site van de leverancier, meestal staat daar wel beschreven hoe en wat te doen voor het flashen.

Anders......kun je dat hier wel zoeken/vinden >:)

• BC3 Victim
Het moederbord is een ASUS P2B, jaar of vier zou ik zeggen....

Ik heb al een nieuwere driver voor de videokaart gedownload om multiple displays te ondersteunen...

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-06 21:15
Een ASUS P2B heeft deze optie wel:
bios
PNP and PCI Setup
VGA BIOS Sequence (PCI/AGP)

Zie ook je manual.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

ik wou net zeggen, op een asus mobo moet zoiets wel zitten, die biossen zijn meestal wel uitgebreid

How bad is it on a scale from one to Spurs

Pagina: 1