De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik ga eens ff booten...
tnx!
tnx!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
mmmmmm, ik kan helemaal niks vinden over AGP in de bios, ik heb een redelijk oud moederbord. De BIOS flashen, zou dat een oplossing zijn...... en hoe gaat dat in z''n werk, heb ik nog nooit gedaan...:9~
hoe oud ? welk merk etc....
Zoek dan gewoon op de site van de leverancier, meestal staat daar wel beschreven hoe en wat te doen voor het flashen.Op donderdag 03 mei 2001 10:28 schreef osama het volgende:
hoe oud ? welk merk etc....
Anders......kun je dat hier wel zoeken/vinden
Het moederbord is een ASUS P2B, jaar of vier zou ik zeggen....
Ik heb al een nieuwere driver voor de videokaart gedownload om multiple displays te ondersteunen...
Ik heb al een nieuwere driver voor de videokaart gedownload om multiple displays te ondersteunen...
Een ASUS P2B heeft deze optie wel:
bios
PNP and PCI Setup
VGA BIOS Sequence (PCI/AGP)
Zie ook je manual.
bios
PNP and PCI Setup
VGA BIOS Sequence (PCI/AGP)
Zie ook je manual.
ik wou net zeggen, op een asus mobo moet zoiets wel zitten, die biossen zijn meestal wel uitgebreid
How bad is it on a scale from one to Spurs
Pagina: 1