[BC3] DivX

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een DVD spelertje in mijn pc (AMD 1,3 GHz 256 MB SDRam) en nu zou ik graag de dvdtjes die ik huur graag om willen zetten naar divX (voorals de videotheek de lcuht in gaat >:) ) maaruh hoe kan ik dat doen, ik heb al wat op internet rond zitten kijken maar kon weinig vinden, is hier een speciaal prgrammatje voor... zo ja waar kan ik dat downen en als je t zelf gebruikt werkt het een beetje goed?
Thx Already!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Het is best een heel gedoe en duurt uren. Kijk eens op divx.pagina.nl , daar zijn wel guides te vinden om het te laten lukken. Verder is mydivx.com ook wel een aanrader.
Er is ook een proggie Vidomi waar het een stuk makkelijker mee schijnt te zijn, maar die heb ik zelf nog niet geprobeerd.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

kijk op www.doom9.net
en download de flasktoolkit
er is ook een guide om de newbies te supporten.

• BC3 Victim

• BC3 Victim
Dat Flask programma, ripped die alles, je hoeft er duz nx aan te doen, ook geluid enzo ripped die?

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 21:08
Toch wel handig zo''n search, zou ook echt niet 100x gevraagt zijn. ;)

ff voor jou een linkie:
http://gathering.tweakers.net/forum/find

| I've got permission to color outside the lines |

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 21:08
En jah Flask ript alles, dus ook audio. Wat voor een sys hebbie btw?? Ik heb nog met een p3-450 zitten rippen en dat koste mij 14 uur. Met mijn nieuwe AMD''tje is dat gelukkig nu nog maar 7 uur.

Nog ff een tip, zet je geluid op 48Khz. Dan hebbie minder probs als met 44Khz.

| I've got permission to color outside the lines |

Pagina: 1