wat is UT eikel!!!?
There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.
Verwijderd
Wat is Spawn?
een Eikel??
Kom op man, 50% van de posting op Games gaat over UT, je mag nou toch wel weten wat het is, en om iemand meteen eikel te noemen terwijl je zelf de onwetende bent.
Maarreh inderdaad knutselaar, ik wil ook wel es weten hoe je skins maakt. Misschien kan het met UnrealED, de textures van de skins zitten daar in ieder geval wel in, alleen vat ik weinig van unrealED.
een Eikel??
Kom op man, 50% van de posting op Games gaat over UT, je mag nou toch wel weten wat het is, en om iemand meteen eikel te noemen terwijl je zelf de onwetende bent.
Maarreh inderdaad knutselaar, ik wil ook wel es weten hoe je skins maakt. Misschien kan het met UnrealED, de textures van de skins zitten daar in ieder geval wel in, alleen vat ik weinig van unrealED.
heb je hier iets aan? http://www.scott.net/~shane/Skins/UTSkins.htm
Er is niks aan, alleen moet je wel goed opletten met naamgeving en zo.
Ik ben er al een tijdje mee bezig, dus als je vragen hebt dan hoor ik het wel.
Ik probeer nog steeds een goede skin te maken voor GoT, maar ik ben niet zo creatief. Zodra ik iets heb dan laat ik het wel zien.
Ik ben er al een tijdje mee bezig, dus als je vragen hebt dan hoor ik het wel.
Ik probeer nog steeds een goede skin te maken voor GoT, maar ik ben niet zo creatief. Zodra ik iets heb dan laat ik het wel zien.
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Pagina: 1