[BC3] Psion series 5 defect scherm

Pagina: 1
Acties:

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-04 16:54

klaaz

it's me!

Topicstarter
Ik heb hier op mijn kantoor een Psion series 5 gevaonden die behoorlijk misbruikt is. Aangezien het een interessant apparaatje is wil ik er toch eens mee gaan spelen.

Nu heb ik het probleem dat het scherm gedeeltelijk defect is, hij vertoond aan de rechterzijde een grijsblauw vlak wanneer ie aangeschakeld is. Indien ie uit is dan verdwijnt het, zij een klein gedeelte erg traag.

Kan het liggen aan de flatcable die gebruikt wordt in het scharnier/schuifmechanisme?

Wat zou het gaan kosten om het schermpje te vervangen?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Nieuw schermpje kost bij Psion Fl 500,- I know. Koop maar een tweedehandse MX

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Is het scharnier nog heel?
Want daar heb ik wel interesse in... een overleden Psion S5 of MX... Mijn 5mx had eerst een kapot display, hardcase gekocht... nooit meer problemen met scherm... (microfoon is bij PSion naar de kloten geholpen en wordt niet verholpen) , maar nu brak m'n scharnier dus... mooi zwaar rot... dus als je een dooie Psion S5(mx) hebt... graag...