[BC3] geluidskaart in een ander pci slot

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hallo ,
ik zou graag mijn sound blaster live geluidskaart in een ander pci slot steken ,maar wat moet ik dan allemaal doen en kan ik dan niets verkeerd doen .ik weet er namelijk nog niet zo veel van. :+

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
als ik het goed heb (verbeter me als het niet zo is) kun je je geluidskaart zo in een ander slot duwen.

O ja wel alles een beetje met gevoel doen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Zolang je maar het schroefje weer goed vast maakt, enuh, wel in zo''n wit slot doen he :)

Verwijderd

Waarom zou je dat doen?
Problemen met de kabeltjes? :)

Het is heel simpel, maar je PC open, kijk goed welke kaart je geluidskaart is, maar het schroefje aan de zijkant los, maak een ander slot open en stop em daar in.

Met openmaken bedoel ik dus het ijzere ding eraf halen....

Prop em erin, schroefje erin kast dicht klaar...
Windows pakt em automatisch, aangezien de drivers er al opstaan...

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Met Win-NT is het misschien iets lastiger.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Ik heb een apart audio slot, slot 3 als ik me niet vergis, ik zag het eens in de bios staan, maar of het wat uitmaakt, geen idee...
ik denk dat het iets te maken heeft met de irq''s
Pagina: 1