De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
WTF????!!!
Nee we kunnen je niet helpen zolang je niet vertelt welke drivers je gebruikt en nog belangrijker WELK OS je gebruikt!
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
En mijn os is windows 98.
Via drivers zijn gewoon degene die ik heb gekregen bij mijn mobo
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik zou als ik jouw was eerst ff het internet gaan afstruinen om wat drivers te verzamelen. Meestal zijn de bijgeleverde drivers van hardware al enigszins verouderd, omdat na het verlaten van de fabriek er alweer nieuwere releases zijn uitgekomen. Als daar een aantal belangrijke bugs in gephixed zijn, dan kan dat natuurlijk erg handig zijn.Op woensdag 02 mei 2001 18:55 schreef maartenlee het volgende:
Laatste detonators ik geloof 7.78 ofzo.
En mijn os is windows 98.
Via drivers zijn gewoon degene die ik heb gekregen bij mijn mobo
Natuurlijk zijn de nieuwste niet altijd de beste, maar je zult het eerst moeten testen.
BTW VIA 4-in-1 zijn geloof ik de 4.29.1 de nieuwste (4.30 is nog in beta) en de detonators zijn niet meer te volgen. Kijk anders ff hier
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Als dat zo is, kan het er aan liggen dat je een kopie hebt (Illegaal), die gemaakt is met zo''n crack, die je dan in de plaats van je aangemaakte Porsche.exe moet doen.
Heb ik namelijk ook gehad, iedere keer dat ik NFS5 wilde spelen met die ill.kopie. Toen heb ik voor een paar tientjes een originele gekocht en nu werkt ''t gewoon goed.
Doet dit probleem zich voor bij meerdere spellen of enkel in NFS5?
En het rare is dat ik er met andere speen geen last van heb.
Grtz...