[BC3] Vastlopen!!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ja hoor, heb je net een ieuwe comp. nl. amd 1 ghz, 256 mbram, soundblaster live, epox 8kta mobo, geforce 2 mx. Loopt ie alsnog vast.
Geen problemen met spelletje behalve met nfs 5, midden in een rondje hangtie, elke keer, wat kan het zijn?????
aub help mij:'(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

(jarig!)
Oh jeetje wat vervelend voor je. Helaas kunnen wij je niet helpen...

WTF????!!!

Nee we kunnen je niet helpen zolang je niet vertelt welke drivers je gebruikt en nog belangrijker WELK OS je gebruikt! ;)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:15

Smarron

The bend

En al je specs enzo.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 17:29
Via drivers?

• BC3 Victim
Laatste detonators ik geloof 7.78 ofzo.
En mijn os is windows 98.
Via drivers zijn gewoon degene die ik heb gekregen bij mijn mobo

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

(jarig!)
Op woensdag 02 mei 2001 18:55 schreef maartenlee het volgende:
Laatste detonators ik geloof 7.78 ofzo.
En mijn os is windows 98.
Via drivers zijn gewoon degene die ik heb gekregen bij mijn mobo
Ik zou als ik jouw was eerst ff het internet gaan afstruinen om wat drivers te verzamelen. Meestal zijn de bijgeleverde drivers van hardware al enigszins verouderd, omdat na het verlaten van de fabriek er alweer nieuwere releases zijn uitgekomen. Als daar een aantal belangrijke bugs in gephixed zijn, dan kan dat natuurlijk erg handig zijn.
edit:

Natuurlijk zijn de nieuwste niet altijd de beste, maar je zult het eerst moeten testen.
BTW VIA 4-in-1 zijn geloof ik de 4.29.1 de nieuwste (4.30 is nog in beta) en de detonators zijn niet meer te volgen. Kijk anders ff hier

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• BC3 Victim
ThanX

• Buggle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02-2021

Buggle

The Saga Continues

Krijg je een of andere vage foutmelding, waar je kan kiezen of je de toepassing wilt beeindigen of door wilt gaan en als je de laatste kiest, Porsche.exe een illegale bewerking heeft uitgevoerd?

Als dat zo is, kan het er aan liggen dat je een kopie hebt (Illegaal), die gemaakt is met zo''n crack, die je dan in de plaats van je aangemaakte Porsche.exe moet doen.
Heb ik namelijk ook gehad, iedere keer dat ik NFS5 wilde spelen met die ill.kopie. Toen heb ik voor een paar tientjes een originele gekocht en nu werkt ''t gewoon goed.

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 09:24
of beter crack zoeken... >:)

Doet dit probleem zich voor bij meerdere spellen of enkel in NFS5?

• BC3 Victim
Een crack heb ik niet nodig want het is een origineel.
En het rare is dat ik er met andere speen geen last van heb.

• BC3 Victim
Hehe, Ik had da probleem ook met mijn 3d spellen. Wat bij mij geholpen heeft is: Via drivers updaten en BIOS updaten. (Voor bios updates: kijk op de site van de favrikant van je mobo)

Grtz... :)

Pagina: 1