Toon posts:

[BC3] Printer probleem (laserjet 2200 DN)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

ten 1e hoop ik dat ik in het juiste topic zit.

Het probleem is.

We hebben hier een laserjet 2200 DN geinstalleerd op het netwerk. Het apparaatje heeft een eigen netwerkkaartje, en werkt verder perfect. Hij heeft ook een extra papierbak. Deze gebruiken we voor het afdrukken van stickervel, omdat je deze nodig hebt van Van Gend en Loos, om verzendbrieven uit te printen. In de gewone papierbak zit dus gewoon a4 papier.
Als ik dus inlog bij vg&l (een web applicatie) zou ik willen dat hij dan standaard lade 2 pakt, maar wanneer ik iets print uit bijv. word, excel, outlook, dat hij dan std. lade 1 pakt met gewoon a4 papier, is dit browsergericht in te stellen?

techn. gegevens:

Printer: HP laserjet 2200 DN
Server: Windows NT4.0 server
Workstation: Windows NT4.0 Workstation

groet,

Arjo

Verwijderd

Topicstarter
^
|
|
Kick

wie hellupt mij!

• Angelfire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:50

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

Ben bang dat dit lastig gaat worden, moet je zelf met init-strings voor de printer gaan werken. Laat me raden die vg&l applicaties start als Terminal sessie??? Zo ja, jammer dan! Nee?? Kan je een poging wagen,

vraag niet hoe het precies moet, ik weet alleen dan het kan, zo werken ze bij ons ook.

sux6

I play my enemies like a game of chess...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 mei 2001 13:57 schreef Angelfire het volgende:
Ben bang dat dit lastig gaat worden, moet je zelf met init-strings voor de printer gaan werken. Laat me raden die vg&l applicaties start als Terminal sessie??? Zo ja, jammer dan! Nee?? Kan je een poging wagen,

vraag niet hoe het precies moet, ik weet alleen dan het kan, zo werken ze bij ons ook.

sux6
ik vul op de homepage van vgl een aantal gegevens in, en dan laat hij gewoon een plaatje zien in de internet explorer, als ik dus vanuit de explorer print, moet hij een andere std. printer hebben

Verwijderd

Topicstarter
^
|
|
Kick

come one is there nobody in whole tweakerland who know the answer on my question?

Verwijderd

Topicstarter
^
|
|
KICK

voor de laatste keer, anders ga ik huilen:'(
Pagina: 1