Virussen? Scan ze hier!
als ik hem aanzet gebeurt erniks; echt niks
steker nog het beeldscherm reageert niet eens en blijft gewoon standby de hd''s ratelen niet echht niks dus!!! alle stekkers ziten er in en ik heb niks evrandert het gebeurde van het ene op het andere moment!!!! help alsjeblieft!!! :''):'')
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
- Dooie PSU?
- Dooie Mobo?
- Dooie CPU?
Is het dat niet, dan Mem checken, e.d.
(Check ook ff of je de stekker in de stop contact hebt gedaan "AAAAAAAAA FLASHBACK!!" )
Imperfectionist.
* spok9 vind dat er wel veel pc''s sterven de laatste tijd...
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Ehhm bios resetten ?
jp17
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Virussen? Scan ze hier!
ik zet hem uit
wil hem weer aandoen en er gebeurt niks
ik heb alles al 2039283 keer uit elkaar gehaald en er weer in maar er gebeurt niks!!!
dus waarom zou ik mijn biosmoeten resetten?!?!? ikkrijgniet eens tekst in beeld!!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Waar t aan lag... hij moest ff twee daagjes slapen ofzow nadat ik blijkbaar door 2e hd te veel power had getrokken
duss probeer em nog een paar keer en als dan nog steeds nix tsja.... suc6
bij jou doet ie dus wel iets (hd-ledjes) bij echt nopes zelfs geen psu-fan
kheb ook al cmoss gedaan
gelukkig zit er garantie op want hij doete cht helemaal NIKS!!!
mmm P3 667 wordt zeker niet meer verkocht he jammer nou moet ik een snellere
Dat is meestal de oplossing voor zoiets...
Naja, ik ga es ff gamen
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
rip
Verwijderd
P3 667 wordt niet meer verkocht, maar dat wil denk ik nog niet zeggen dat je een snellere krijgt.Op woensdag 02 mei 2001 17:30 schreef clvy82 het volgende:
niemand??
kheb ook al cmoss gedaan
gelukkig zit er garantie op want hij doete cht helemaal NIKS!!!
mmm P3 667 wordt zeker niet meer verkocht he jammer nou moet ik een snellere
Intel zal heus nog wel een voorraadje hebben liggen.
mmm norrod krijgt de schade vergoed van de fabrikant dus ik denk niet dat zij speciaal 1 processor laten overvliegen... het is dus een sorrt indirecte garantie tenminste datw as ook zo met een kennis.. dus beetje bijbetalen enzo vinden ze ook geen probleem...Op woensdag 02 mei 2001 20:55 schreef oppertweaker het volgende:
[..]
P3 667 wordt niet meer verkocht, maar dat wil denk ik nog niet zeggen dat je een snellere krijgt.
Intel zal heus nog wel een voorraadje hebben liggen.