[BC3] aaaah pc dood

Pagina: 1
Acties:

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Het lijkt wel of het ''Nationale PC-Sterfweek'' ofzo is... :'(

Gaan er ook geen fans draaien (voeding/cpu/casefans)?

Virussen? Scan ze hier!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb een zwaaar probleem
als ik hem aanzet gebeurt erniks; echt niks
steker nog het beeldscherm reageert niet eens en blijft gewoon standby de hd''s ratelen niet echht niks dus!!! alle stekkers ziten er in en ik heb niks evrandert het gebeurde van het ene op het andere moment!!!! help alsjeblieft!!! :''):'')

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Voedingsprobleempje denk ik (als idd de fans niet draaien).

Verwijderd

Check de bekabeling van de voeding naar het Mobo. Check de koeler van de CPU. Check de voeding zelf.

- Dooie PSU?
- Dooie Mobo?
- Dooie CPU?

Is het dat niet, dan Mem checken, e.d.

Verwijderd

Voeding dood? Proc./mobo dood?

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Als er niets gebeurt is het zonder twijfel de PSU of je hebt m er niet goed ingestoken
(Check ook ff of je de stekker in de stop contact hebt gedaan "AAAAAAAAA FLASHBACK!!" )

Imperfectionist.

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 19:28

spok9

Groen...

Alle kabeltjes opnieuw aansluiten :? Als er geen fans draaien is waarschijnlijk je voeding kapot...

* spok9 vind dat er wel veel pc''s sterven de laatste tijd...

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Net telaat voor p.c dumpdag :+

Ehhm bios resetten ?

jp17

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Als het een ATX-voeding, ik neem aan dat het kleine kopje achterop de voeding op 1 staat? Anders is voeding idd hoofdverdachte nr1

Virussen? Scan ze hier!

• BC3 Victim
alles zit er goed in ik zei toch hij deed het
ik zet hem uit
wil hem weer aandoen en er gebeurt niks
ik heb alles al 2039283 keer uit elkaar gehaald en er weer in maar er gebeurt niks!!!
dus waarom zou ik mijn biosmoeten resetten?!?!? ikkrijgniet eens tekst in beeld!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
ligt het aan mij of heeft de proc mij verlaten?? o ja de lampes van de hd blijft ook gewoon aan en hij piept ook niet!!!

• BC3 Victim
Had ik vant weekend ook dus ik was al aant kijken voor nieuwe psu doetiet twee dagen later weer *D
Waar t aan lag... hij moest ff twee daagjes slapen ofzow nadat ik blijkbaar door 2e hd te veel power had getrokken :? leek mij niet datt te veel was maar ach tis nu weer ok
duss probeer em nog een paar keer en als dan nog steeds nix tsja.... suc6

edit:
bij jou doet ie dus wel iets (hd-ledjes) bij echt nopes zelfs geen psu-fan

• BC3 Victim
niemand??
kheb ook al cmoss gedaan
gelukkig zit er garantie op want hij doete cht helemaal NIKS!!!
mmm P3 667 wordt zeker niet meer verkocht he jammer nou moet ik een snellere 8-)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Heb je de bios nou al gereset ?

Dat is meestal de oplossing voor zoiets...

Naja, ik ga es ff gamen 8-)

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Probeer anders is een andere voeding in je PC.... van een vriend ofzow weet je zeker dat et daar aanligt als die het wel doet!

• BC3 Victim
voeding is het niet heb ik al geprobeerd met een oude en bios heb ik ook al gereset dus....
rip

Verwijderd

Op woensdag 02 mei 2001 17:30 schreef clvy82 het volgende:
niemand??
kheb ook al cmoss gedaan
gelukkig zit er garantie op want hij doete cht helemaal NIKS!!!
mmm P3 667 wordt zeker niet meer verkocht he jammer nou moet ik een snellere 8-)
P3 667 wordt niet meer verkocht, maar dat wil denk ik nog niet zeggen dat je een snellere krijgt.
Intel zal heus nog wel een voorraadje hebben liggen.

• BC3 Victim
Op woensdag 02 mei 2001 20:55 schreef oppertweaker het volgende:

[..]

P3 667 wordt niet meer verkocht, maar dat wil denk ik nog niet zeggen dat je een snellere krijgt.
Intel zal heus nog wel een voorraadje hebben liggen.
mmm norrod krijgt de schade vergoed van de fabrikant dus ik denk niet dat zij speciaal 1 processor laten overvliegen... het is dus een sorrt indirecte garantie tenminste datw as ook zo met een kennis.. dus beetje bijbetalen enzo vinden ze ook geen probleem...

Pagina: 1