Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Als je die Inwin kast neemt en je wil een stil systeem, dan zou ik de standaardvoeding eruit knikkeren. Ik heb hier twee Inwin kasten staan (230/300w Q700''s) en het zijn prima kasten, maar het geluidsniveau van de voeding laat een beetje te wensen over.
Op woensdag 02 mei 2001 15:29 schreef DasH het volgende:
Als je die Inwin kast neemt en je wil een stil systeem, dan zou ik de standaardvoeding eruit knikkeren. Ik heb hier twee Inwin kasten staan (230/300w Q700''s) en het zijn prima kasten, maar het geluidsniveau van de voeding laat een beetje te wensen over.
Er staat toch bij dat ie een Enermax neemt.
God, wat kan een PC toch duur zijn, als je bedenkt dat mijn bakkie maar 2600,- piek was....
ga voor een Elsa geforce 3, die schijnen meestal qua 2d stukken beter te zijn dan andere geforce kaarten
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
is het niet beter als je ook een dvd speler erin doet
Ik wacht gewoon eerst ff de reviews af, en beslis dan wel welke ik neem. Maar de Asus en Elsa zijn in elk geval wel goedkoper dan de Hercules, dus ik denk 1 van die 2...Op woensdag 02 mei 2001 15:36 schreef MGSNK het volgende:
ga voor een Elsa geforce 3, die schijnen meestal qua 2d stukken beter te zijn dan andere geforce kaarten
Ja, heb ik ook nog over nagedacht, maar ik denk toch niet dat ik echt veel DVD''s zal gebruiken, dus koop ik eerst wel ff een Asus 50x, dan kan ik die later altijd nog vervangen door een Pioneer DVD speler...Op woensdag 02 mei 2001 19:05 schreef BOMBER het volgende:
is het niet beter als je ook een dvd speler erin doet
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Pagina: 1