Toon posts:

[BC3] Nieuw PIII systeem..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zag deze "aanbieding" staan...Is het wat? Of moet ik effe verder zoeken? Bedankt alvast!

Processor: Intel Pentium III (1000mhz)
Mainboard: Chaintech AJM ATX AGP,4 x PCI,1x Isa 1 AGP, 2 x USB, 3 x Dimm
Geheugen: 128 MB SDRAM 8ns 133mhz
Harddisk: Maxtor 20.4 GB UDMA66 7200 Toeren
Diskdrive: Sony 3.5" 1.4MB
Vga: Creative Riva TNT-2 32mb agp
Cdrom: A-Open 52x cd-rom ide
Modem: 56k6 V90 Intern Fax/Modem
Sound: Creative SoundBlaster 128
Speakers: 160 watt speakers
Monitor: Hansol -17- inch SVGA, 85Hz Digitaal, 1600x1200, 0.27dp, ni, lr
Systeemkast: ATX MiDitower, Geluidsarm
Keyboard: Met MultiMedia toetsen
Muis: Logitech Scroll muis
Garantie: 1 jaar op systeem, 3 jaar op monitor!

fl.2950,-

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
redelijke prijs, kan beter een Asus kaart erin(GF2)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
naa..hij is voor een kennis...en het gaat niet om spelletjes..beetje internet, textverwerken en haar 8 jarige zoontje vermaken...dus een snelle(re) graf. kaart is niet nodig denk ik..toch?

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
ziet er wel goed uit. ik zelf zou er een GF2 inzetten maar als dat niet echt nodig is dan moet je het zo laten. Ik zou alleen wel een soundblaster live erin zetten i.p.v. die 128 want dat vind ik nou niet echt een super sound, en zo''n live kaart kost ook nog iets van 150 ofzo dus is de moeite waard. voor de rest ziet het er mooi uit.:9~

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 17:29
Andere grafische kaart erin voor de rest is ie wel oke.

Verwijderd

Topicstarter
Matrox Millennium,G450,16mb,sdr, AGP,oem 275,00 is dit iets dan? zoals gezegd..tis geen spelletjes pc.

bedankt voor die reply''s iig!

• BC3 Victim
Als het is om een klein jochie van 8 spelletjes te laten spelen zou ik toch maar een andere grafische kaart nemen..

Zo''n Geforce 2 MX kaartje kost bijna niks meer en het verschil is toch nog redelijk groot ten opzichte van een TNT2 M64..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op woensdag 02 mei 2001 12:40 schreef Vegan het volgende:
Matrox Millennium,G450,16mb,sdr, AGP,oem 275,00 is dit iets dan? zoals gezegd..tis geen spelletjes pc.
Neh, ik zou een Geforce 2 MX nemen dus...bij Norrod kost een ASUS Geforce 2 MX maar Fl.335,- dus...

En anders neem je z''on merkloos Geforce 2 MX kaartje...die is nog maar Fl.255,- dus..

Verwijderd

Topicstarter
tis avond dus effe drukker...iemand nog een tip? ;)

Verwijderd

Topicstarter
ok..zal het haar effe laten lezen!

maare...dit is dus echt een leuk systeem voor dat geld? Ik bedoel, voor die drie duizend piek kan ik een heleboel anders kopen natuurlijk..:) In losse onderdelen is ook geen probleem.

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:50
Op woensdag 02 mei 2001 12:24 schreef Vegan het volgende:
naa..hij is voor een kennis...en het gaat niet om spelletjes..beetje internet, textverwerken en haar 8 jarige zoontje vermaken...dus een snelle(re) graf. kaart is niet nodig denk ik..toch?
Eerlijk gezegd een beetje duur voor wat ze wilt. Neem een moederbord met geintegreerd beeld en geluid met een celeron/duron en je bent voor de helft van het geld klaar.

Verwijderd

Ik zou duron doen, stuk goedkoper dan p3. Vooral met de nieuwe prijsverlaaging.

Verwijderd

Ik zou geen Live nemen, drivers zijn nog steeds k*t en een Maxi Sound Muse klinkt net zo goed....

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 22:18

Servowire

prutser:~#

Op woensdag 02 mei 2001 23:27 schreef AmAnido het volgende:
Ik zou duron doen, stuk goedkoper dan p3. Vooral met de nieuwe prijsverlaaging.
Neem dan een 286. nog goedkoper

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

Mocht je interesse hebben heb ik nog een 486 kan je vor de helft van de prijs hierboven komen ophalen...
Pagina: 1