Een heel groot en stoer systeem.
Zie je misshien nog een flits van een BSOD? Zet anders de automatische herstart bij vastlopen eens uit (zit nu achter een Win 98 bak, dus weet niet precies hoe).
Eh waar staat dat?
Lama heb al gevonden waar dat ingesteld kan worden. Tnx.
Norton Antivirus (geupdate) staat er op, lijkt me toch sterk dat daar een virus tussendoorglipt.
Begint spontaan te rebooten, zonder af te sluiten.Op woensdag 02 mei 2001 11:43 schreef MR het volgende:
Vlieg je pc gewoon uit of sluit hij af en start dan weer op?
Al eens een andere voeding geprobeerd?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het is zo''n standaard HP PC, kan dus niet zomaar even vervangen.Op woensdag 02 mei 2001 12:26 schreef Stylzz het volgende:
Al eens een andere voeding geprobeerd?
Bekend probleem, Heb ik zelf ook gehad met win2k.. Bij mij was het een geheugenbank die de geest had gegeven.. heb je 2 bankie, haal er eens eentjes, verwissel ze eens..
Heb ook een installing in w2k gevonden dat de pc moet rebooten in geval van een ernstige error.
Mijn probleem is verholpen. Ik heb er nieuw geheugen in getrapt.
Suc6.. RaZ
Heb ook een installing in w2k gevonden dat de pc moet rebooten in geval van een ernstige error.
Mijn probleem is verholpen. Ik heb er nieuw geheugen in getrapt.
Suc6.. RaZ
Ey!! Macarena \o/
Haha en nu doetie het helemaal niet meer....ik bel de leverancier...
Pagina: 1