Wie weet waar ik een parallelle datakabel kan kopen met minstens één afneembare kop? Dus geen gegoten kabel, maar één met stekkers die je los kunt halen en weer vast kunt solderen aan de kabel. Ik heb het hier dus niet over een printerkabel, maar over een kabel met aan beide uiteinden een parallelle stekker.
25pins RS232-kabel male-male... gewoon zowat in ieder electra/computer winkel te krijgen..
Zelf omsolderen naar Laplink kabel et c''est ca
Zelf omsolderen naar Laplink kabel et c''est ca
Dat zijn gegoten kabels; moet ik die dan los snijden ofzo...:?
Het gaat om een computergestuurde telescoopmontering met CCD.:P Dus kabelkwaliteit is wel belangrijk.
Het gaat om een computergestuurde telescoopmontering met CCD.:P Dus kabelkwaliteit is wel belangrijk.
Hmm. bij ons niet.. allemaal van die klik dsub connectors erop.. 2 schroevendraaiers erin en klak.. los... en solderen maar...Op woensdag 02 mei 2001 10:19 schreef GuusB het volgende:
Dat zijn gegoten kabels; moet ik die dan los snijden ofzo...:?
Moet je gewoon ff verder zoeken naar die kabels.. ik zal thuis ff kijken of ik er nog eentje heb liggen...
Als ik het niet vergeet contact ik je wel via ICQ... (damn; zie net dat ik mijn pc thuis aan heb laten staan
hee als je nou effe langs een elektronika zaak als DIL(R''dam) of Display(Utrecht) of
hoe ze ook allemaal heten, langsloopt, die hebben losse stekkers(uit elkaarschroefbaar) in voorraad, ook losse kabel.
hoe ze ook allemaal heten, langsloopt, die hebben losse stekkers(uit elkaarschroefbaar) in voorraad, ook losse kabel.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen