De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
250watt werkt vaak ook wel, maar ik heb gemerkt dat mijn 3 AMD systemen stukken stabieler lopen met 300 watt voedingen. Zeker als je er een energie-vretende videokaart (GeForce!) in hebt hangen, en nog de nodige HDDs etc.
Dus koop eerst ff een 300watt voeding en kijk ook eens hoe warm je proccy wordt.
Good luck
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Dat is vast je voeding... 230W is niet echt veel ofzo... Koop een goede 300W ofzo?Op woensdag 02 mei 2001 01:44 schreef appiea het volgende:
Wel interessant hoeveel mensen er last hebben van freezes en reboots van systemen die amd-proc. aan boord hebben. Misschien is het handig dat iedereen die last heb van freezes en reboots hier even post, misschien ligt het probleem wel bij amd. Kennen we ze misschien omruilen. Mijn probleem is dus niet de videokaart ook niet het geheugen en evenmin dat hij te warm wordt. Toch blijft hij vastlopen, ik hoop dat het mijn voeding is (230watt)
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
traktor scratch!
Verwijderd
Het kan best zijn dan 1 onderdeel van je HW een conflict heeft. Kon je enkel achter door alle mogelijke oplossingen proberen. Dus kaarten er uit, kaarten in een ander slot etc...
* Harmen agrees 100%Op woensdag 02 mei 2001 02:36 schreef Erikie het volgende:
ik denk dat je beter ff op ''search'' kan drukken..
Whatever.
Verwijderd
Dus alles nu optimaal ingesteld, behalve geheugentimings. Zeer stabiel nu!
Nu nog een keertje merkgeheugen kopen...
Verwijderd
msi k7t pro 2-a met duron 800
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Heb win2000, alle patches en SP''s erop
350Watt Voeding
Laatste VIA en leadtek drivers, biossen en firmwarez
Likoning
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Zorg voor genoeg voeding (met een duron en een niet al te zware grafische kaart zou zelfs 235 genoeg moeten zijn)
zorg voor de nieuwste drivers. (4in1, grafische kaart, geluidskaart)
stel je bios goed in.(flash eventueel een nieuwer bios)
let op IRQ-conflicten.
Dan heb jij een goed merk voeding, of in ieder geval een goede, das veel balangrijker als het aantal watt, hoewel 230 erug weinig is, zeker als het gewoon een goedkope standaard voeding is.Op woensdag 02 mei 2001 02:38 schreef Xaran het volgende:
Een goede voeding hebt zeker. Ik heb zelf een 250Watt en hij loopt echt super. En mijn kast is aardig vol. 6x kaarten/2x cdr/2x hdd en nodige fans.
Het kan best zijn dan 1 onderdeel van je HW een conflict heeft. Kon je enkel achter door alle mogelijke oplossingen proberen. Dus kaarten er uit, kaarten in een ander slot etc...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen