Wat is er mis met een platte schroevendraaier?
Verwijderd
helemaal niks.Op woensdag 02 mei 2001 00:59 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Wat is er mis met een platte schroevendraaier?
Een platte schroevendraaier does the job perfectly! 
Gewoon rustig aan doen, het risico bestaat dat je uitschiet met de schroevendraaier. Maarja een risico in je leven kan geen kwaad.
Een cooler hoef je toch maar 1 keer te installeren? Sommige mensen halen de cooler er meerdere malen vanaf, waarom?
Die van mij heb ik direct geunlocked toen ik de cooler erop zette, dus die hoeft er niet meer van af.
Gewoon rustig aan doen, het risico bestaat dat je uitschiet met de schroevendraaier. Maarja een risico in je leven kan geen kwaad.
Een cooler hoef je toch maar 1 keer te installeren? Sommige mensen halen de cooler er meerdere malen vanaf, waarom?
Die van mij heb ik direct geunlocked toen ik de cooler erop zette, dus die hoeft er niet meer van af.
Whatever.
Verwijderd
Als je voor de lol een (is zijn moederbord of cpu kapot???) cpu van een ander wil proberen om te kijken of ie het nog doet, en je vervolgens je eigen cpu weer terug erin doet omdat het niet werkte en het met je eigen cpu ook niet meer werkt (terwijl je systeem pas 4 weken oud is), zodat je vervolgens 30 verschillende manieren probeert om je systeem aan de praat te krijgen, dus hoppa alles erin, alles eruit.... je kent het wel.Op woensdag 02 mei 2001 08:40 schreef meendering het volgende:
Gewoon rustig aan doen, waarom zou je cooler er meerdere malen vanaf willen halen?
Daarom bijvoorbeeld
Ik heb mijn koeler er 2 keer afgehad, 1 keer gelijk op de nieuwe proc, en een keer omdat ik artic silver had gekocht. Meer niet dus...
Nog een veeeeel handiger tooltje... daar zit ook jouw oplossing op... en nog veeeeel meer. Een echte tweaker kan niet zonder (of zonder vergelijkbaar geval)
iddOp woensdag 02 mei 2001 03:43 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
helemaal niks.
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Man deze kerel heeft gewoon een dijk van een tip gegeven. Of gebruiken of Niet zeiken.
Kapotte bordjes heb je niets aan, dus waar die bullshit opslaat dat je risico''s moet nemen kan ik nie vatten.
Kapotte bordjes heb je niets aan, dus waar die bullshit opslaat dat je risico''s moet nemen kan ik nie vatten.
Pagina: 1