Deze knop wil ik graag instellen om een internetpagina in een nieuw venster te openen.
Weet iemand hoe ik dit in moet stellen?
Weet iemand hoe ik dit in moet stellen?
Imperfectionist.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Moet je op de support pagina van Logitech ff "MOUSE REGISTRY FILE FOR GAMERS" downloaden.Op dinsdag 01 mei 2001 23:41 schreef Ra5a het volgende:
ik weet niet of dat kan maar dan kom ik ook meteen met vraag ik heb dus ook die muis maar kan ik niet doen dat ik gebruik als reload bij cs want hij wil de duim muis daar maar niet herkennen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Hoe zit dat eigenlijk? Onder windows heb ik op het klikken van de scrollwiel de dubbelklik gezet=ideaal.Op zondag 06 mei 2001 13:27 schreef Skaah het volgende:
Niet doen, is echt vet irri als je bij UT het scrollwiel gebruikt voor Sec. Fire zoals ikke
Verwijderd
heb je logitech mousewar wel geintsalleer?Op dinsdag 01 mei 2001 23:41 schreef Ra5a het volgende:
ik weet niet of dat kan maar dan kom ik ook meteen met vraag ik heb dus ook die muis maar kan ik niet doen dat ik gebruik als reload bij cs want hij wil de duim muis daar maar niet herkennen
Op zondag 06 mei 2001 20:08 schreef clvy82 het volgende:
[..]
oeps
je moet register veranderen bedoel ik