Toon posts:

[BC3] derde knop op logitec optical mouseman

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze knop wil ik graag instellen om een internetpagina in een nieuw venster te openen.
Weet iemand hoe ik dit in moet stellen?

Verwijderd

Euh....niet ;(

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

ik weet niet of dat kan maar dan kom ik ook meteen met vraag ik heb dus ook die muis maar kan ik niet doen dat ik gebruik als reload bij cs want hij wil de duim muis daar maar niet herkennen

Imperfectionist.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Ik heb deze (knop nr. 2 dus) als backspace ingesteld.
In IE krijg je dan dus de vorige pagina, en je kan het als delete gebruiken!
Ideaal!

Om een venster in een andere pagina te openen gebruik ik altijd gewoon de rechtermuisknop.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
>Deze knop wil ik graag instellen om een internetpagina in een nieuw venster te openen.
>Weet iemand hoe ik dit in moet stellen?

Kan niet.

(stuur Logitech e''s een mailtje met het verzoek op die optie zou ik zeggen!)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-07 22:15
Op dinsdag 01 mei 2001 23:41 schreef Ra5a het volgende:
ik weet niet of dat kan maar dan kom ik ook meteen met vraag ik heb dus ook die muis maar kan ik niet doen dat ik gebruik als reload bij cs want hij wil de duim muis daar maar niet herkennen
Moet je op de support pagina van Logitech ff "MOUSE REGISTRY FILE FOR GAMERS" downloaden.

• BC3 Victim
Niet doen, is echt vet irri als je bij UT het scrollwiel gebruikt voor Sec. Fire zoals ikke B-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 13:27 schreef Skaah het volgende:
Niet doen, is echt vet irri als je bij UT het scrollwiel gebruikt voor Sec. Fire zoals ikke B-)
Hoe zit dat eigenlijk? Onder windows heb ik op het klikken van de scrollwiel de dubbelklik gezet=ideaal.
Maar in spelletjes kan ik het klikken van het scrollwieltje niet meer erges apart voor gebruiken omdat hij dan nog steeds werkt als dubbelklik...
In veel spelletjes dus gewoon 2x schieten :(
Zou dat opgelost zijn met die toevoeging aan het register?

Verwijderd

Instellen als Shift knop en dan houd je die knop in terwijl je button 1 klikt, et voila!!
Is ook handig als je aan het kopieren bent, de shift knop switched het kopieren naar moven en andersom. Kun je tijdens het slepen met die 3e knop even moven in kopieren veranderen of andersom.

• BC3 Victim
Op dinsdag 01 mei 2001 23:41 schreef Ra5a het volgende:
heb je logitech mousewar wel geintsalleer?

• BC3 Victim
Op zondag 06 mei 2001 20:08 schreef clvy82 het volgende:

[..]

oeps
je moet register veranderen bedoel ik

• BC3 Victim
in logitech mouseware kun je dit instellen ja, ik vind het super irritant (heb hem op jump staan in CS en UT )

Pagina: 1