Toon posts:

[BC3] Geheugen verrot.. wat nu?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik weet ''t, ik heb een Aldi pc, 2+ jaar oud én ik heb zowat alles vervangen wat er maar te vervangen viel (mobo, GPU, Sound, ram bijgezet). Er zat een 64MB (100Mhz) dimmetje in en heb er zelf een no-name 100Mhz 64MB Dimm bijgezet. Nou had ik sinds ik naar Ambience ben geweest ineens last van onverklaarbare spontane freezes. Had alles al ge de-klokt en gechecked en kwam er uiteindelijk achter dat als ik de (sloeber) 64MB Dimm van de Aldi eruit haalde, er ineens geen lock-ups meer waren... dus dat lijkt me duidelijk.. ;(

Maar wat nu :? Kan ik daar nog garantie op verhalen ofzo :? Ik neem aan dat de garantie op de pc van de Aldi verlopen is, maar is er dan niet zoiets als aparte garantie op ''t geheugen ofzo :?

Verwijderd

Ligt eraan hoe lang je garantie hebt op geheugen, ik geloof dat het 3 maanden is. Als je echt merk hebt 1 jaar en er zijn bedrijven die levenslange garantie geven.

Maar is het niet de combinatie van het geheugen dat problemen geeft?
Alleen je Aldi geheugen erin, heb je dat al geprobeert?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 01 mei 2001 22:37 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Ligt eraan hoe lang je garantie hebt op geheugen, ik geloof dat het 3 maanden is. Als je echt merk hebt 1 jaar en er zijn bedrijven die levenslange garantie geven.

Maar is het niet de combinatie van het geheugen dat problemen geeft?
Alleen je Aldi geheugen erin, heb je dat al geprobeert?
Ik zal ''t proberen.. had ik idd nog niet aan gedacht, maar wat als ''t de combinatie is... wat dan :?

Verwijderd

de nieuwe ruilen met de zelfde cas
heb ik hier ook

2x128mb cas 7.5
1x 64mb cas 7.5
133mhz

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

meestal heeft ram toch levenslang/ 10 jaar garantie.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..