Toon posts:

[BC3] cd-rom/cd-rw conflict

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu bouw ik voor iemand anders een mooie pc en nu heb ik waarschijnlijk een leuk conflict.

IDE1: HD (master)
IDE2: CD-rom (master) en CD-rw (slave)

De schrijver schrijft niet goed, ik brand met nero(onder win2k pro), thuis ook nooit problemen mee, die zegt: dat omdat de cd-rw en cdrom op 1 ide kabel zitten dat er conflicten/buffer underun enz kan veroorzaken omdat de cd-rom maar op 1 x kan lezen..erg leip.

Thuis staat het ook zo en dat werkt perfect, en zo moeten ze ook staan. Master en Slave staat ook goed. Of mischien moet de cd-rw als master en de cd-rom als slave?
ik word die kutpc beu dus wilt iemand ff helpen? dankje.

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:44

-Stef-

Slainthe!

Ik ken het systeem niet maar Plextor raadde me aan de brander als master te zetten en de CDrom speler als slave. Volgens mij stamt dit nog uit het trage systementijdperk en had ik voor het gemak mijn brander als slave gezet. Da''s inmiddels vele CDR''s geleden en nog nooit een probleem ondervonden. Toch zal dit systeemafhankelijk zijn dus zou ik het zeker uitproberen.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
sluit je cd-rom(slave) aan je HD(master) en je cd-rw apart(master)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen