[BC3] MS Toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
nu heb ik de natural keyboard pro van MS nou doet hij het perfect en me explorer muis ook op de usb aansluiting.

Maar nu doet me apenstaartje (2) en andere bepaalde knoppen zitten niet onder de behoordende knoppen. Dus dubbel de punt, punt komma vraagteken zit ergens verstopt wie heeft dit probleem of kent dit probleem help help help

Verder zijn die hotkeys echt ideaal voor je mail winamp en dergelijke.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 11:42
Heb je wel de juiste land/taal instelling onder windows?

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 20:40

Canon23

>>MY<< world

K*nker toch een pokke eind op met MS troep, dit risico hebt je nou eenmaal genomen door het kopen van producten van ''s werelds grootste oplichter!! :P :P
[edit]
GEINTJE hehe sjees meteen een msg sturen via ICQ met de vraag ben jij het ???
Ja ik ben het maruh

doe wat de bovenstaande reply-er zegt en de onderstaande(nog komende) reply-ers zeggen
[edit]

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Verwijderd

Goed toetsenbord he.....:9

Heb je de indeling wel op "Verenigde staten 101" staan?

configuratie -> toetsenbord -> taal (Engels (Verenigde staten)) -> Eigenschappen.

Verwijderd

sjonge jonge....heeft ook gehoord dat ze veel geld verdienen......triest figuur...

Die toetsenborden daar kan geen logitech of iets dergelijks tegen op en als meneer de goede landinstellingen insteld dat doet ie het nog goed ook!

suc6

• BC3 Victim
Jaja Da Bom heeft het weer geregeld hoor. Hij doet me @@@@@staartjes wel en me ?????tekens ook eindelijk ach ja ms produkten je kiest ervoor of niet ik duidelijk wel anders had ik er geen gekocht samen met canon23 ofzo he mattie ik spreek je nog wel

en ja ms klote windhoos hardware heb ik bijna na dit probleempje geen prblemen mee

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Igor het was maar een geintje hoor!! ik ken de topic starter persoonlijk dussuh....cool down.........

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• BC3 Victim
heeeeeeeeee is dit nodiggggg we weten dat ms een stelletje klote oplichters zijn ok logisch toch met hun kut software :(

en he die landinstellingen kwist ik veel ik beetje comp verkennen he muis heeee nieuwe toetstenbord laat ik onder pic. toetsenbord kijken en ik taal instelling veranderen ja kwist ik veel ik naar nederlands gezet maar moest dus op 101 amerikaans blijven ofzo nou hij doet het nu wel perfect hoor niks te klagen he mensen bedankt voor alles steun

en als ik jullie nog nodig heb dan zien jullie me wel verschijnen ltrrrrrzzzz

• BC3 Victim
nou heb ik nog 2 vragen ik heb net het boekje gelezen van 2 bladzijdes :P

en er stond in dat je dus bijde connetertjes kon gebruiken dus usb en ps/2 is het nou beter om ze bijde aan te sluiten want ik heb nu alleen usb aangesloten en daar staat weer niks over alleen ps/2 en usb of ps/2 single

iemand???

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Geloof mij nou maar alleen usb is goed of alleen ps/2 is goed en beide waarom dat nou weer??

• BC3 Victim
he dat staat zo in die 2 bladzijdige ding die wij toch nooit lezen

het staat er echt (heMSnaturalProbezitters) help me help me

Pagina: 1