De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
[edit]
GEINTJE hehe sjees meteen een msg sturen via ICQ met de vraag ben jij het ???
Ja ik ben het maruh
doe wat de bovenstaande reply-er zegt en de onderstaande(nog komende) reply-ers zeggen
[edit]
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Verwijderd
Heb je de indeling wel op "Verenigde staten 101" staan?
configuratie -> toetsenbord -> taal (Engels (Verenigde staten)) -> Eigenschappen.
Verwijderd
Die toetsenborden daar kan geen logitech of iets dergelijks tegen op en als meneer de goede landinstellingen insteld dat doet ie het nog goed ook!
suc6
en ja ms klote windhoos hardware heb ik bijna na dit probleempje geen prblemen mee
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
en he die landinstellingen kwist ik veel ik beetje comp verkennen he muis heeee nieuwe toetstenbord laat ik onder pic. toetsenbord kijken en ik taal instelling veranderen ja kwist ik veel ik naar nederlands gezet maar moest dus op 101 amerikaans blijven ofzo nou hij doet het nu wel perfect hoor niks te klagen he mensen bedankt voor alles steun
en als ik jullie nog nodig heb dan zien jullie me wel verschijnen ltrrrrrzzzz
en er stond in dat je dus bijde connetertjes kon gebruiken dus usb en ps/2 is het nou beter om ze bijde aan te sluiten want ik heb nu alleen usb aangesloten en daar staat weer niks over alleen ps/2 en usb of ps/2 single
iemand???
het staat er echt (heMSnaturalProbezitters) help me help me