[BC3] Gistron kvk? Please help

Pagina: 1
Acties:
  • 251 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:59
Is Gistron aangesloten bij de Kamer van Koophandel? :?

Ik moet het echt even weten, vandaag gebelt, geen gehoor.
Ik wil er voor een pc-prive project een systeem aanschaffen, maar als ze niet bij de kvk zitten dan kan het daar niet.

Wie het weet zou me echt enorm helpen :)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:38

Arno

PF5A

Is het niet zo dat ELK bedrijf een KvK nummer moet hebben ?? Ik dacht namelijk van wel.

PS: is dit wel de juiste topic ???

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Kayz
Ja, maar Gistron is geloof ik een Duist bedrijf en ik weet niet of het dan ook geldt.
Maar verkopen wel in Nederland dus..?

En of dit de juiste topic is?
Ik weet niet waar ik hem anders zou moeten plaatsen.

• Kayz
Is er niemand hier die het weet? :)

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Ff bellen en vragen of ze een KvK nummer hebben...waarschijnlijk wel.

Geef mij maar een Warsteiner.

• aaihetapie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 22:12
En anders de KvK bellen

Verwijderd

Je koopt het produkt in Nederland, dus is het Nederlands recht van toepassing.

Wat gegevens:

Gistron GmbH
Zollamt Autobahn A3
D-46446 Emmerich

Telefoon Nederland:
tel: 0316-541420
fax: 0316-541521
info@gistron.com

Bankverbinding Nederland:
ING BANK: 65.75.30.360

.. hoop dat je er wat aan hebt :)

Verwijderd

Blijkbaar vaag bedrijf...vaag bedrijf is vage garantie....vage service....vage aanvoer enz. dus eerst goed nadenken voor je iets koopt.
(weet niets van het bedrijf dus zou net zo goed ook een goed bedrijf kunnen zijn, no harm intended)

• Kayz
Ik heb al gekeken op de site van de kvk, maar daar kon ik Gistron niet vinden.
Een winkel die in Nederland verkoopt moet toch ook een Ned. kvk nummer hebben, of zie ik dat nu verkeerd?

Bedankt voor de reacties :)

Verwijderd

Bel eens zelf naar Gistron zou ik zeggen, zij weten het vast het beste :)

En ik heb twee keer iets bij Gistron besteld en ben daar heel erg tevreden over. Dus een vaag bedrijf vind ik het zeker niet, hun website ziet er ook zeer goed uit.

Even bellen en ze helpen je er vast wel uit :)

• Autonoesis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 17:46
ze zijn vermoedelijk niet bij de nl''se kvk ingeschreven wel bij de duitse aangezien ze alles bij een duitse groothandelaar spul inkopen

en de eigenaar van het domain is ook een duitser

Dennis Gisbertz
Gustav Heinemannstr. 14
46446
Emmerich
NRW
Germany

ze verkopen vermoed ik gewoon in nederland zonder er invoerrechten overheen te betalen

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:00
Gistron is NIET ingeschreven in het NL handelsregister (KVK). Je kunt de NL-Duitse kvk bellen of het bedrijf in Duitsland ingeschreven staat. Telnr NL-Duitse kvk kun je opvragen bij de "gewone" kvk in NL.

Do as I say, don't do as I do.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
indien op de site van kvk het niet stond zou ik toch even in overwegging nemen om ergens anders te gaan bestellen meestal staat het kvk nummer ook wel op hun site indien ze deze hebben anders gewoon even tweakers pricewatch gebruiken voor een bedrijf die doet aan pc prive

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-04 21:09

McFreak

McFraGG de gekste !!

Ze hebben mij nog opgelicht..stelletje minder leuke mensen:(

McFraGG de gekste !!

• Arno

Arno

PF5A

Op dinsdag 01 mei 2001 23:00 schreef RaR het volgende:
Ze hebben mij nog opgelicht..stelletje ****''s:(
Let wel ff op je taal !

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• McFreak

McFreak

McFraGG de gekste !!

Is dat een verboden woord ofzo? moet ik dan kloothommels maar gebruiken??

McFraGG de gekste !!

• Lord-M
  • Laatst online: 17-07 20:42
Ze hebben mij nog opgelicht..stelletje kloothommels
En wat hebben ze dan gedaan om je ''op te lichten''?
Gistron GmbH
Zollamt Autobahn A3
D-46446 Emmerich
Voor het geval dat mensen denken dat het ergens diep in Duitsland is, das niet zo... Veel meer dan 10 meter van de Nederlandse grens zal het niet zijn.. ;)

• McFreak

McFreak

McFraGG de gekste !!

Een dimmetje door mijn neus geboord t.w.v. 100,-, hij was verkeerd geleverd dus teruggestuurd.

Ik heb hem niet, de PTT heeft hem niet (terwijl ze zeggen dat ie daar is afgeleverd) en gistron zegt dat ze hem niet hebben..
Dus ...daaaag geld!

McFraGG de gekste !!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:21

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 01 mei 2001 23:00 schreef RaR het volgende:
Ze hebben mij nog opgelicht..stelletje nazi''s:(
Op dinsdag 01 mei 2001 23:06 schreef RaR het volgende:
Is dat een verboden woord ofzo? moet ik dan kloothommels maar gebruiken??
:r :r :r

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Arno

Arno

PF5A

* Arno agrees !!

Jeremy Clarkson

• BC3 Victim
heb er al 4 keer een bestelling gedaan (complete pc''s en in onderdelen)
ging goed!!

en je betaalt aan de deur; dus eerst kijke dan kope....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op dinsdag 01 mei 2001 23:15 schreef Exirion het volgende:

[..]

[..]

Zorg er dan voor dat ze tekenen bij ontvangst, dan kunnen ze je echt niks maken

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
Op dinsdag 01 mei 2001 23:15 schreef RaR het volgende:
Een dimmetje door mijn neus geboord t.w.v. 100,-, hij was verkeerd geleverd dus teruggestuurd.

Ik heb hem niet, de PTT heeft hem niet (terwijl ze zeggen dat ie daar is afgeleverd) en gistron zegt dat ze hem niet hebben..
Dus ...daaaag geld!
Zijn het nog geen Nazi''s, knuppeltje...
Wat ben jij een rukker zeg, als je het gewoon aangetekend hebt verstuurd, dan kan je het hard maken. Als je het gewoon hebt verstuurd (en dus de retour policy niet hebt gevolgd) ja, dan kan het mis gaan. De post raakt wel vaker kwijt.

Je ben een triest sukkeltje.
Als je vragen hebt over Gistron kan je kijken op de shop survey, van Tweakers.net, staat een boel in, en bij Gistron voornamelijk positief.

• McFreak

McFreak

McFraGG de gekste !!

Op woensdag 02 mei 2001 00:04 schreef Glottis of Xanadu het volgende:

[..]

Zijn het nog geen Nazi''s, knuppeltje...
Wat ben jij een rukker zeg, als je het gewoon aangetekend hebt verstuurd, dan kan je het hard maken. Als je het gewoon hebt verstuurd (en dus de retour policy niet hebt gevolgd) ja, dan kan het mis gaan. De post raakt wel vaker kwijt.

Je ben een triest sukkeltje.
Als je vragen hebt over Gistron kan je kijken op de shop survey, van Tweakers.net, staat een boel in, en bij Gistron voornamelijk positief.
Wat wil je dat ik hierop zeg?
JIJ ben een sukkeltje, een knuppeltje?
Ga je moeder pesten man

McFraGG de gekste !!

• Glottis
  • Laatst online: 25-11-2024
Op woensdag 02 mei 2001 00:15 schreef RaR het volgende:

[..]

Ga je moeder pesten man
Jij maakt mensen iut voor Nazi''s, terwijl je te lomp bezig bent om iets aangetekent te versturen... dan is Gistron nog niet fout.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 02 mei 2001 00:15 schreef RaR het volgende:

[..]

Ga je moeder pesten man
Als jij zomaar mensen voor nazi''s uit gaan maken dan ben je nogal debiel bezig vind ik. Gedraag je niet zo puberaal man (zelfs niet als je een puber bent) :Z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• McFreak

McFreak

McFraGG de gekste !!

Zekers wel als ze al het contact met mij verbreken en mij zelfs uit hun systeem halen!

De PTT heeft mij verklaard dat het daar is aangekomen, klaar, punt.

Ik heb hier thuis nog een bon en ze kunnen mij onmogelijk uit hun systeem hebben gehaald.
rara?

edit:

Ik heb voor degenen die zich zeer erg storen aan mijn taalgebruik het betreffende woordje even veranderd, alhoewel ik het zeer erge mierenneukerij vind om hierop door te zagen..
Ik hoop dat de mensen die hierover een probleem hebben zichzelf met hun hoofd tegen de muur bonken voor alle slechte woorden die zij in hun leven geuit hebben.

McFraGG de gekste !!

Verwijderd

hmm, gistron is een zeer goeie zaak.
strakke service etc..
maar volgens mij is het een duitse groothandelaar ja, met een nederlands distributeur voorheen genaamd als "Intercom Mailorder"

Verwijderd

wat ik raar vind RaR,
ik koop regelmatig iets bij Gistron,
ALS ik ze te pakken krijg telefonisch dan helpen ze me zonder verdere problemen.

bel ze, al doe je er een dag over, leg je probleem uit en als het redelijk is krijg je echt je gelijk wel..

en anders ga je er langs, ze zitten in een kantoortje aan de grens, en dan bedoel ik ook echt AAN de grens..

als je ook de reviews leest zal je zien dat het wel een ok tent is, ook voor jou!

Verwijderd

Mensen,

Het lijkt me duidelijk dat we hier allemaal tweakers zijn en dat we elkaar niet zo zielig hoeven aan te pakken. De een heeft problemen met Gistron...ikzelf heb een perfecte verstandhouding (heb ondertussen ook een account en voor 15.000 gulden gekocht ;-) Maar het gaat erom of ze een KvK nr hebben! als jullie zo sneu willen doen, vraag dan elkaar''s ICQ nr ff ofzo...

Gistron zit in het oude Grenskantoor OVER de duitse grens..daar kan je alles afhalen. HEt hoofdkantoor zit ergens in Emmerich. Ze zullen het nr niet hebben want de BTW wordt ook meteen verrekend. Dat doen ze omdat ze geen BTW kunnen heffen. Het is uiteindelijk een Duits bedrijf wat een doorsluiskantoor heeft OP de grens. Wat ik je aan kan raden is om gewoon bij www.norrod.nl of www.funprice.nl je spullen te halen omdat over het algemeen (de totale prijs) niet zo heel veel verschilt met Gistron! Je kan ook met je bedrijf overleggen om meteen in te kopen op hun naam, zodat het BTW meteen wordt verrekend...dat doe ik zelf ook: Je betaald dan de totaalprijs excl BTW aan de postbode!

SucceS

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 02 mei 2001 00:42 schreef bwe het volgende:
als je ook de reviews leest zal je zien dat het wel een ok tent is, ook voor jou!
Aan z''n uitlatingen te zien lijkt het me nogal een opvliegend en frusty tiepje, dus ik ben benieuwd hoe correct hij de mensen van die zaak aanspreekt :z

• BC3 Victim
Risico
-De bestelde produkten zijn vanaf het moment van verzenden af vestiging Intercom voor risico van de klant.
-Intercom is gerechtigd tot het doen van deelleveringen.

Lekkere tent die Gistron :( :(

• Jag
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Kappen met het geflame voordat iemand een waarschuwing krijgt plus een slotje op de topic.

Verwijderd

.

• _Hades_
  • Nu online
Op dinsdag 01 mei 2001 20:49 schreef h_e_k het volgende:
Blijkbaar vaag bedrijf...vaag bedrijf is vage garantie....vage service....vage aanvoer enz. dus eerst goed nadenken voor je iets koopt.
(weet niets van het bedrijf dus zou net zo goed ook een goed bedrijf kunnen zijn, no harm intended)
Nee, Gistron is goed, met goeie service enz. Ik had eens een videokaart die niet goed werkte met mijn mobo, ik kon het zo terug sturen en kreeg een andere..

Verwijderd

Ook geen probs hiero met Gistron, vorige week switch besteld, dag later lag ie al op postkantoor!

• Lord-M
  • Laatst online: 17-07 20:42
Nu ff voor de duidelijkheid:

Het hoofdkantoor van Gistron = het gebouw bij de grens (iig de plaats waar de bedrijfsactiviteiten plaats vinden).

De eigenaar heeft de Duitse nationaliteit (vandaar dat hij geen Nederlands KvK nummer kan krijgen), maar hij is ''Nederlander'' (ik weet niet hoe ik het beter kan omschrijven; de eigenaar spreekt accentloos Nederlands)

Verwijderd

Moet toch ff kwijt dat Gistron wat mij betreft best oke is (goedkoop, snel, goede service). Proc en DVD-speler bij besteld.

Jammergenoeg hebben ze me wel een AJFA-core geleverd. :(

• Saus
  • Niet online
ik heb dit zelf ook meegemaakt, ik had voor een pc-prive project ook zooi bij gistron besteld (via bedrijf van paps) en hij belde me een week later op met de mededeling dat het een duits bedrijf was (mijn reactie: jah weet ik), zijn bedrijf deed er niet moeilijk over en de belastingdienst hebben we er ook niet over gehoord

maar ik zou het risico niet nemen, van mij was het gewoon een stomme fout

greetz Saus

• maartena
  • Laatst online: 08-09-2025
Op dinsdag 01 mei 2001 21:26 schreef Kayz het volgende:
Ik heb al gekeken op de site van de kvk, maar daar kon ik Gistron niet vinden.
Een winkel die in Nederland verkoopt moet toch ook een Ned. kvk nummer hebben, of zie ik dat nu verkeerd?

Bedankt voor de reacties :)
Uh.... heb je al eens GEBELD? ideetje? :) Of ben jij een van die kluizenaars met wel internet maar geen telefoon?

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Kan alleen zeggen dat ze supersnel leveren. S''middags om 15:00 uur een switch besteld, dag erna had ik em al. Wil nog wel eens zien hoeveel Nederlandse bedrijven dit voor elkaar krijgen.

• lnx
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-06-2025

lnx

...

kijk eens naar www.gistron.nl
zie daar alleen maar negatieve reacties.
ook de pricewatch staat boordevol met slechte reacties. Ik koop daar nooit meer wat.

neh mijn computers zijn niet goed genoeg om hier te noemen :)

Pagina: 1