De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
profiteren....
hij zal minder herrie maken, en sterker zijn ja..
Veel anders zal hij niet zijn..
maar waarom een 350 watt als je al een 300 hebt??
als je echt een sterkere nodig hebt, koop dan een 400 of 450, want dit schiet niet op:)
hij zal minder herrie maken, en sterker zijn ja..
Veel anders zal hij niet zijn..
maar waarom een 350 watt als je al een 300 hebt??
als je echt een sterkere nodig hebt, koop dan een 400 of 450, want dit schiet niet op:)
Merkloze 300 Watt kunnen slechter zijn dan merk 230 of 250 Watt voedingen dus er bestaat een kans dat je er zeer zeker op vooruit gaat. Enermax zal de Ampèrages wel op hun site hebben staan. Je meet je eigen voeding door en je hebt een vergelijk.
Koeler: Ik heb zelf een koperen ATtech joenit van bij coolerguys.com en hij houdt me Duron 650@850 keurig op 45 graden met
.
Koeler: Ik heb zelf een koperen ATtech joenit van bij coolerguys.com en hij houdt me Duron 650@850 keurig op 45 graden met
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Ik koop een andere voeding omdat ik met zo''n zelfde voeding een abit bh6 bord + processor heb verneukt, voeding gaf het leven en nam m''n bord+proc mee. Die voeding had ik toen ongeveer 2 maand. Ik ga er ook nog een verdeelblok met piekspanning beveiliging bij bestellen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Spire past niet op abit kt7a.
Had ik ook heb nu een coolermaster.... is ook wel aardig hoor
Had ik ook heb nu een coolermaster.... is ook wel aardig hoor
Als ik mijn 300Watt (een silent) ga vergelijken met die 350Watt Enermax, dan kan ik al snel zeggen dat die Enermax hem een stuk stabieler heeft gemaakt. Heb geen vage probs meer met mijn dvd-speler en ik kan hem ook verder overklokken. Maarjah die 300Watt is denk ik aan zijn einde gekomen. Maar moet zeggen dat ik het een top voeding vind. Maakt alleen wel meer lawaai dan die silent, maar het is maar wat je gewent bent.
| I've got permission to color outside the lines |
Pagina: 1