De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Heb hem maar gauw aan mijn moeder gegeven en heb er nu weer een met een balletje en een Everglide eronder.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Leen ''m ff van iemand die je kent. Bevalt ie niet dan koop je ''m niet
ik ken in mijn omgeving niemand die die muis heeft
Verwijderd
Ik speel wel eens een game, maar ben geen hardcore gamer. Voor mij is dit een verbetering, maar als je een echt zware hardcore gamer bent kan je misschien beter voor een andere muis gaan. Wil je echter een draadloze muis die sneller reageert en ook geen last heeft van haperingen door vuil dan is dit je muis!
In dat geval is hij ideaal voor jou... Dat hij geen snelle bewegingen kan gebruiken is alleen een nadeel als je Quake en UT-achtige spellen speelt...Op dinsdag 01 mei 2001 20:15 schreef jbcyber het volgende:
ik speel niet zo heel veel spellen en als ik games speel dan zijn het spellen zoals ra2. Hierbij word je muis ook niet veel belast. Ik gebruik m''n muis dus veel voor beeld en teksverwerking internet etc.
Ik vind het alleen jammer dat die draadloze er ineens weer zo anders uit ziet...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
O wacht ff jij zoekt de cordless. Ik heb de met draad (het type zoals in de titel van dit topic staat);)
Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.
nog iemand een idee waar ik deze het beste kan kopen bij informatique kosten hij 149
o ja nog een vraaje. Ik heb nu zo''n setje van logitech (toetsenbord en muis, draadloos). Ik wil m''n toetsenbord blijven gebruiken. Geeft dit geen conflicten. Of is het zelfs mogelijk om dezelfde ontvanger te gebruiken voor de oprical mouse
Verwijderd
Verwijderd
FFFRRRAAAGGGGGGEEENNN. UT. Ik loop op school altijd met mijn rekentoestel TI-86 rond als wapen, als ik Wiskunde-leraars zie dan wil ik ze altijd fraggen.
Je kan veel rondjes draaien met een optische muis, ik weet niet waarom, maar regelmatig draai ik 10 rondjes wanneer ik naar boven kijk in Quake of in UT.
Bij een normale muis met draad en ballen heb ik geen problemen.
Heel recent heeft er zich wel een probleem ontwikkeld : Als ik een Rocketjump wil doen, dan werkt 1 van de 2 knoppen blijkbaar niet, ik blijf gewoon staan, of ik schiet op mezelf.:( In het begin werkte die dus perfect.
''t Is heel raar, soms werkt het wel, soms niet (en ja, ik kan goed rocketjumpen, het ligt niet aan mij). In Win2K werkt ze perfect, dus het ligt niet aan de knoppen zelf.
De laatste nieuwe drivers geinstalled, probleem blijft.:(
Anybody ??
.... Ik weet het ook niet
Als je de "gewone" draadloze muis opzij legt dan kun je , mits je even kanalen wisselt, gewoon je toetsenbord met optical balloos muis gebruiken, met de gewone versies gaf dat hier in iig geen problemen, lijkt me stug dat dat met die optical wel een probleem geeftOp dinsdag 01 mei 2001 20:52 schreef jbcyber het volgende:
o ja nog een vraaje. Ik heb nu zo''n setje van logitech (toetsenbord en muis, draadloos). Ik wil m''n toetsenbord blijven gebruiken. Geeft dit geen conflicten. Of is het zelfs mogelijk om dezelfde ontvanger te gebruiken voor de oprical mouse
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Audi A8 W12 6.0