[BC3] cdspeler pakt de cd niet

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
als ik in mn brander een cdtje doe, loopt mn pc vast. bij de speler van mn vader doet ie t zelfde. maar bij mijn speler doet ie t wel gewoon.. :?
het is een vandaag gekochte legale cd

weet iemand de oplossing?

ik heb een P2@350, mn vader P2@233

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Booooe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11-2021

Booooe

Fetch!

Wild guess:

kweenie hoor, maareh zet je branpragramma s uit als die op de achtergrond actief is (zoals easy cd creator).

• BC3 Victim
pc''s waren net opnieuw opgestart, geen foutmeldingen (dat zie je niet vaak.. ;)), er was niets bijzonders actief, gewoon een kale windows

hij start de cd op, versnelt, kraakt wat remt af en begint weer op nieuw
windows reageert dan helemaal niet meer

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:15

Flexx

This side up

Toevallig een Plextor 16/10/40 ??
Die van mij deed het ook niet als ik er een CD in deed. Veel lawaai maken maar niks lezen.

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 20:35
dat probleem ken ik heb ik ook gehad bij mn oude voodoo 2 driver cd (spint op maar wil hem niet lezen en gaat hangen) als je dan een andere cd daarvoor kan krijgen moet je dat doen want dan ligt het aan de cd niet aan jou speler (denk ik)

veel succes ermee :)

edit:
probeer hem eens in dos te lezen dat lukte mij wel

• BC3 Victim
brander is philips 4/2/16, maar de speler van pc2 deed t ook niet.
ik heb idd t zelfde probleem als Juanp. de cd wordt nu omgeruild, maar is dan t probleem verholpen, gezien de speler van pc1 (dus naast de brander) wel werkte.

• Booooe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11-2021

Booooe

Fetch!

Probeer ook eens die cd erin toe doen als je pc opstart (dus als ie nog niet in windows zit). Als windows dan opstart zit de cd er al in en zal ie geen autoload (hoe heet dat ook al weer) doen met je cd.

Ga dan eens naar op brander kijken in je explorer. Nog steeds hetzelfde?

edit: autorun, zo heet dat :P
Pagina: 1