[BC3] Storing animaties op geluid.

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi,
Hopelijk weet iemand een oplossing voor het volgende probleem.
Wanneer ik (b.v.)een flash-site bekijk, dan storen de animaties mijn geluid. Open je een ander venster(zodat de animatie niet te zien is), dan is het geluid prima. Sluit je dit venster dan kraakt en piept het weer op het ritme van de animatie.(help)
Mijn systeem is dual-boot en bezit de nieuste componenten en is 4 maanden oud.
AMD processor 1000 mhz. Geluidskaart: Creative moederboard: gigabyte, grafische kaart: G-force 2 64 mb. DDR
Het probleem doet zich alleen voor in mijn Win 2000 configuratie.
In een winME en/of win98 configuratie werkt en klinkt alles uitstekend.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heb je wel de juiste (win2k-)drivers geinstalleerd van je geluidskaart? Ikzelf heb ook een dualboot (win98/win2k) en het geluid is prima. (soortgelijke problemen HAD ik ook onder win98, maar nu ik overgestapt ben naar win2k heb ik geen problemen meer)

edit:

ik heb een SounBlaster live! 1024

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-06 10:28

Abu

Abu!

Soms wil het wel eens uitmaken als je je geluidskaart zo ver mogelijk van je videokaart zet...

Insanus sum

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-07 09:29
Er is een bekend probleem tussen Flash en een aantal Creative geluidskaarten (waaronder de 128 PCI). Check de site van macromedia ff, daar staat meer info.