De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik zou voor de abit gaan. Ik heb zelf de k7v voor de oude athlon (classic) maar die vind ik niet zo goed, want het overclocken lukt er niet echt mee
Gebruik de search.
En als je daar te lui voor bent, dan haal je een MSI k7t-weetikveel zit je altijd goed.
En als je daar te lui voor bent, dan haal je een MSI k7t-weetikveel zit je altijd goed.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
imho:
AMD Athlon 1000 266 ca.340,-
256 MB ca.250,-
Abit KT7A ca.400,-
:-)
Abit heeft 1 kuurtje: Van de 4 USB poorten doen het er 3 powered... Kweenie of de 4e het doet als er een powered hub op komt.
AMD Athlon 1000 266 ca.340,-
256 MB ca.250,-
Abit KT7A ca.400,-
:-)
Abit heeft 1 kuurtje: Van de 4 USB poorten doen het er 3 powered... Kweenie of de 4e het doet als er een powered hub op komt.
MOET?
Je moet helemaal niets!
Gewoon een Asus kopen met een leuk cpu''tje erbij... en klaar ben je.
Je moet helemaal niets!
Gewoon een Asus kopen met een leuk cpu''tje erbij... en klaar ben je.
Whatever.
Verwijderd
Ik heb de Asus A7V met Via kt133 chipset en heb absoluut geen problemen! Als je de laatste bios en chipset drivers van via installeert heb je geen problemen, ik althans niet onder win2000 en winme. Check de pricewatch voor prijzen van de A7V, ik kocht um voor iets meer dan 400,-. Met de te verwachten prijsdalingen van de AMD processoren kom je dan makkelijker onder de 1100,-!!!
ik heb zelf een MSI K7TPRO2 en ben daar zeeer tevreden over:)
Mijn duron 800 loopt nu op 1070 en dat zonder vast lopers oid:)
dit mobo zou ik nu niet meer kopen, ik zou voor een MSIK7T TURBO gaan, of als je echt geld teveel hebt de MSI MS-6380 - K7T266 Pro FL 425,- kopen..
dan nog een TB 1330 erbij van 589, en 256MB DDR RAM -->f 379
dan zit je samen op de 1400, wel wat duur, maar dan heb je ook wat
Mijn duron 800 loopt nu op 1070 en dat zonder vast lopers oid:)
dit mobo zou ik nu niet meer kopen, ik zou voor een MSIK7T TURBO gaan, of als je echt geld teveel hebt de MSI MS-6380 - K7T266 Pro FL 425,- kopen..
dan zit je samen op de 1400, wel wat duur, maar dan heb je ook wat
[zeikmode]Op dinsdag 01 mei 2001 14:38 schreef Cutebritney het volgende:
het is TB 1333
[/zeikmode]
Ik zat zelf te denken aan het bordje van EpoxOp dinsdag 01 mei 2001 14:14 schreef BGOOD het volgende:
Ik wil graag een nieuwe AMD en moederbord kopen. Ik heb alleen gehoord dat er nogal wat problemen zijn met via-chipsets, klopt dit (?) en wat kan ik dan het beste kopen ik wil niet meer dan fl 1100,- fl1200,- kwijt.
Alvast bedankt
Zal ff het linkje naar de tests zoeken.
KOmt zo
[edit2]
Wat vinden jullie van dit mobo
Iemand ervaringen
[/edit2]
And now the most interresting part of deze grot
gewoon ff wachten tot de prijzen 40% zijn gedaald, en dan een msi k7t-turbo met athlon
MSI K7T Turbo met een leuke processor erop.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Pagina: 1