[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]
Weet geen printer hoor, maareh kan je hiervoor naast je printer niet gelijk even een scanner kopen (als je die niet al hebt). HP''tje met kopieerfunctie ofzo...Op dinsdag 01 mei 2001 12:45 schreef irondog het volgende:
Naast printen wil ik ook kunnen kopiëren.
Koop een HP1100, heb je meer geld te besteden koop dan een HP2100
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hp 1100 2100?
Ik kan ze niet vinden op de hp site. Waar kan ik specs vinden opver deze printers?
Ik kan ze niet vinden op de hp site. Waar kan ik specs vinden opver deze printers?
[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]
Zelf heb ik goede ervaring met de zevenhonderdserie van Brother (HL 730 en HL 760).
Voordelen van die printers:
Goedkope toners; je koopt niet meteen een drumunit erbij; die gaat toch wel een redelijk aantal toners mee. Tonertje kost maar 65 gulden.
Laag energieverbruik; tenminste als ik de specificaties van mijn HL760 vergelijk met even oude laserprinters van andere merken.
Tegenwoordig wordt de 7xx niet meer verkocht volgens mij. Je komt dan uit op de printers met 12xx gloofk... nadeel daarvan is (net als met de laserprinters van andere merken) dat je elke keer een toner/drum-unit moet kopen bij lege toner....
Kost dus meer. Ik zou zeggen: vergelijk eens wat prijzen van toners van verschillende merken. De Brothers zou ik zeker OOK bekijken. Mijn ervaring met Brother is dus echt GOED. Nog geen enkel probleem mee gehad; ik heb zelf nu al 4 jaar de HL 760; m''n ouders hebben een HL 730 die gloofk 6 jaar oud is; ook nog nooit problemen mee gehad. Het aantal afdrukken wat ze hebben gemaakt? Voor beide printers kan ik zeggen dat ze zeker meer dan 1 complete doos hebben doorgeragd... mijn printer zelfs wel meer dan 2
Voordelen van die printers:
Goedkope toners; je koopt niet meteen een drumunit erbij; die gaat toch wel een redelijk aantal toners mee. Tonertje kost maar 65 gulden.
Laag energieverbruik; tenminste als ik de specificaties van mijn HL760 vergelijk met even oude laserprinters van andere merken.
Tegenwoordig wordt de 7xx niet meer verkocht volgens mij. Je komt dan uit op de printers met 12xx gloofk... nadeel daarvan is (net als met de laserprinters van andere merken) dat je elke keer een toner/drum-unit moet kopen bij lege toner....