De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
HEBBUH
And The Only One
ik heb wel een proggie gezien voor linux wat ook zoiets deed maar dan met je modem/netwerk lampjes....
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik zal zelf ook wl effe zoeken zo, als ik iets zie horen jullie het wel...
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
Nou ik heb in ieder geval tleds gevonden, maar dat is dus inderdaad onder linux alleen: http://www.hut.fi/~jlohikos/tleds.html
Weet wel dat het ledje wat vertraagd reageerde. Misschien dat ik dat tooltje nog ergens heb. Maar dat zal dan wel hooguit onder win9x werken
http://www.ee.oulu.fi/~htp/tkt2/tehtava1.2001.html
Daar staat iig iets erover, maar niks over de HD...
Verwijderd
nou heb ik die floppy''s ooit een keer geformateerd omdat er 1 of ander raar virus opzat, misschien dat ik dat magazine waar die floppy''s bij zaten nog wel ergens heb?!
het is handig als je pc onder je bureau staat
Verwijderd
En verder lijkt het me vet irritant om z''n knipperend ledje in je gezichtsveld te hebben...
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
Misschien dat het met zo''n PortIO-tooltje ook onder Windows-programmeertalen lukt.
Als je eerst even input van dat poortje pakt zie je zo wat ''ie voor status kan aannemen.
Het is een bitmask, en ziet er ongeveer zo uit:
bit...functie
1.....linkershift
2.....rechtershift
3.....alt
4.....ctrl
5.....scroll-lock
6.....num-lock
7.....caps-lock
8.....reserved
Alleen dit moet ik zo ff uit m''n hoofd oplepelen dus ik kan je niet beloven dat ''ie foutloos is
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
*AUW*Op vrijdag 11 mei 2001 00:31 schreef s3mt3x het volgende:
schop