De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
hallo mensen,
leer nou eens een beetje troubleshooten, want op deze manier kom je er nooit.
Wat je doet, begin met een minimal boot (dus zo min mogelijk hardware) daarna ga je steeds een extra device installeren totdat hij vastloopt, als je dan echt slim wilt zijn test je de onderdelen ook op een andere computer
Grtz,
-Remember, there are no stupid questions, just stupid people-
leer nou eens een beetje troubleshooten, want op deze manier kom je er nooit.
Wat je doet, begin met een minimal boot (dus zo min mogelijk hardware) daarna ga je steeds een extra device installeren totdat hij vastloopt, als je dan echt slim wilt zijn test je de onderdelen ook op een andere computer
Grtz,
-Remember, there are no stupid questions, just stupid people-
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Dit is een probleem om op te lossen, je moet leren troubleshooten. Het is een basisvaardigheid van een tweaker.
Ja, inderdaad
Snap je het niet ofzo Paard??
Snap je het niet ofzo Paard??
Verwijderd
kraak die jongen niet zo af 
iedereen was eerst een newbie...
het is alleen maar slim om even rond te vragen of iemand hier een mogelijke oplossing voor had.
als ik iets niet weet ga ik niet eerst kijken of ik et zelf kan verklooten....
dat doe ik alleen met hulp van mede-tweakers
iedereen was eerst een newbie...
het is alleen maar slim om even rond te vragen of iemand hier een mogelijke oplossing voor had.
als ik iets niet weet ga ik niet eerst kijken of ik et zelf kan verklooten....
dat doe ik alleen met hulp van mede-tweakers
eeeeeuh... dus.Op donderdag 03 mei 2001 09:55 schreef netmaster het volgende:
kraak die jongen niet zo af
let op de
Pagina: 1