sign). Dus ik denk ga lekker overclocken
ging allemaal prima heb hem nu op 1400
stabiel lopen. Nou heb ik alleen een ander
probleem sinds het overclocken is mijn PS2
port overleden. Geen enkele muis doet het
meer op m''n ps2 port. Ik heb nu tijdelijk
een muis maar op seriele aangesloten maar
het is dus echt vet gaar. Heeft iemand enig
idee wat er fout is. Ik heb m''n bios al
gereset windows 2k nagekeken of ik een
optie perongelijk had uitgezet. Ik ben
radeloos.
Zou het misschien kunnen komen door een
foute boot bij het overclocken omdat ik dan
tever ben gegaan en dan hij een fout heeft
gemaakt waardoor een bestandje voor m''n
muis is beschadigd ofzo?
Plz help greetz!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Huh die stond er net niet... maar ok.
Vanaf welk punt stopte je poortje? Bij rebooten na installeren van een driver/proggie..
Na 2 keer proberen verder te clocken ofzo kapte m''n muis na reboot......heel weird en ik zou best m''n muis eruit kunnen hebben getrokken terwijl hij aanstond. Maar dat doe ik wel vaker en heb daar nooit problemen mee gehad. Ik heb verder geen drives of wat dan ook geinstalleerd alleen ge-oc-edOp maandag 30 april 2001 21:52 schreef RenevdVeen het volgende:
Welke sign
Huh die stond er net niet... maar ok.
Vanaf welk punt stopte je poortje? Bij rebooten na installeren van een driver/proggie..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Coole icon (gorillaz)Op maandag 30 april 2001 21:55 schreef eppo1313 het volgende:
niet misschien de muis uit het ps2-slot getrokken terwijl de pc aanstond?
is wel vaag iig.
Hmm ... dit heeft niks te maken met de topic
Heb de nieuwste bios.....Op maandag 30 april 2001 21:57 schreef ChUcKy2731 het volgende:
lijkt me sterk, try nieuwe bios anders ff terug naar zaak waar je mobo vandaan komt.
naar mijn weten is ps2 toetsenbord/muis verwijderen/insteken terwijl de pc aanstaat toch NIET aan te raden. zelfde als met LPT-printer/scanners.Op maandag 30 april 2001 21:58 schreef machiel1877 het volgende:
[..]
en ik zou best m''n muis eruit kunnen hebben getrokken terwijl hij aanstond. Maar dat doe ik wel vaker en heb daar nooit problemen mee gehad.
/off
jij ook coole icon, kornovich
Heb ik ook wel eens gehad met muizen.
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Heb je met verschillende muizen geprobeerdop je ps/2?
Anders moet het wel haast aan je mobo liggen
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ciao
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
Dat heeft ie gedaan...Op maandag 30 april 2001 22:44 schreef MGSNK het volgende:
RESET je bios!!!!
lezen...
Verwijderd
toevallig iets met de naam "PS2" uitgezet?
Ik zou daar dan toch maar
effe ''n kijkje nemen.
Verwijderd
Mwaah ik dacht ook dat mijn floppy drive kapot was dus ik zoeken emailen, bleek dat de fail safe bios instellingen ook je floppy drive uitzettenOp dinsdag 01 mei 2001 13:29 schreef machiel1877 het volgende:
Ja heb ik al naar gekeken, maar na een bios reset zou hij toch alles wel normaal moeten zetten ook ps2 opties die je misschien veranderd hebt.
zou gewoon het bord omruilen (garantie!)
of een usb muis kopen (logitech mouseman wheel optical)