nou even het volgende min syteem doet echt heel erg raar
keb het volgende donderdag gekocht by exile computer solutions , lekker goedkoop en gode service
duron 800
256mb
epox 8kta3+
300w kast
wat ik nog zelf had was dit..
GEFORCE2 GTS PURE asus v7700
soundblaster 512pci
Aopen 12x dvd
Lite-On 12x10x32 burnproof
Western Digital 40gb 7200 rpm
en extra case fans maar die zijn nog niet aangesloten
MAAR...
na 2 uur internetten sluit de pc zichzelf af en dan stottert ie bij het opstarten gewoon aan voor 3 seconden en dan uit en zo gaat het door todat ik hem uitzet en een tijdje wacht
dit gebeurt ook na 10 minuteb gamen of dvd kijken dit is echt neit leuk
is mijn duron te warm ? iets teveel wat ik ervan vraag ? voeding niet goed genoeg ?
idle wordie maar 31 C dat heeft u zelf gezien , ik heb alleen geen idee moe warm ie word als ie stressed is
heeft u enig idee wat het kan zijn ? toch niet de moderbord of zou dat wel kunnen ?
keb het volgende donderdag gekocht by exile computer solutions , lekker goedkoop en gode service
duron 800
256mb
epox 8kta3+
300w kast
wat ik nog zelf had was dit..
GEFORCE2 GTS PURE asus v7700
soundblaster 512pci
Aopen 12x dvd
Lite-On 12x10x32 burnproof
Western Digital 40gb 7200 rpm
en extra case fans maar die zijn nog niet aangesloten
MAAR...
na 2 uur internetten sluit de pc zichzelf af en dan stottert ie bij het opstarten gewoon aan voor 3 seconden en dan uit en zo gaat het door todat ik hem uitzet en een tijdje wacht
dit gebeurt ook na 10 minuteb gamen of dvd kijken dit is echt neit leuk
is mijn duron te warm ? iets teveel wat ik ervan vraag ? voeding niet goed genoeg ?
idle wordie maar 31 C dat heeft u zelf gezien , ik heb alleen geen idee moe warm ie word als ie stressed is
heeft u enig idee wat het kan zijn ? toch niet de moderbord of zou dat wel kunnen ?
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA