Toon posts:

[BC3] Gezocht: kleine, ATX desktop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een desktop (gewoon ATX, dus niet microATX) die niet dieper mag zijn dan zo''n 40 a 41cm. Hoe die er uit ziet maakt niet uit. Wel graag USB enzo aan de voorkant, maar da''s niet echt noodzakelijk.

Bij nader inzien hoeft het niet eens een desktop te zijn, maar een tower mag ook als ie maar niet hoger is dan 23cm. (Dus toch een desktop ;))

Thanx.

Verwijderd

Topicstarter
Effe omhoog, misschien heeft iemand nog een idee ... :?

• white_panther
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

ik heb nog wel een AT desktop 38 breed 41 diep (met een 386 mobo schat ik)

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, ik moet echt een ATX kast hebben. En als het voor mezelf was geweest, had ik wel wat verzonnen om dat voor elkaar te krijgen.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Ja? die zoek je nieuw? Ga eens op de Pricewatch kijken, daar staan ATX desktop kasten van b.v. Aopen en Inwin. Voor verder specs gewoon op de fabrikantensites kijken.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 21:17
Op maandag 30 april 2001 12:02 schreef Vrep het volgende:
Ik ben op zoek naar een desktop (gewoon ATX, dus niet microATX) die niet dieper mag zijn dan zo''n 40 a 41cm. Hoe die er uit ziet maakt niet uit. Wel graag USB enzo aan de voorkant, maar da''s niet echt noodzakelijk.

Bij nader inzien hoeft het niet eens een desktop te zijn, maar een tower mag ook als ie maar niet hoger is dan 23cm. (Dus toch een desktop ;))

Thanx.
Pff, zoek de eerste de beste ATX Desktop Case en tweak dan je USB poortjes in een 5,25" afdekkapje..

Yahoo, 200 ste post. Krijg ik nu ook taart en extra airmiles enzo?

Verwijderd

Bij de Mycom hebben ze er een liggen, is misschien een aopen desktop kast?

http://www.mycom.nl/index2.html

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb ook al op de pricewatch gekeken en zo''n beetje alle AOpen kasten bekeken, maar die zijn dus juist net iets te diep (43cm). Maximaal 41cm dus. ''t Is op zich niet zo''n ramp als ik ''m niet vind, maar het scheelt zagen aan de achterkant van de kast waar de desktop in moet. ;)
Pagina: 1