De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
lijkt me niet echt fantastisch als je kijkt naar de logitech (die ik hier trouwens heb liggen), die gaat 3 maanden mee, en is echt een superfijne muisRechargeable batteries: charge for 6-8 hours and last for 3 whole days
Verwijderd
IDD!!!!!!!!!!Op maandag 30 april 2001 00:17 schreef AMDude het volgende:
[..]
lijkt me niet echt fantastisch als je kijkt naar de logitech (die ik hier trouwens heb liggen), die gaat 3 maanden mee, en is echt een superfijne muis
Verwijderd
misschien heb je mazzel, en werkt het zonder problemen, maar ik heb nogal slechte ervaringen met dergelijk ''vage'' merken.
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Tja maar elk bekend merk is eens onbekend geweest, en Neo-Lec is in Duitsland een redelijk groot merk (doen zo''n beetje alles, van muizen tot (best wel goede) koelers))Op maandag 30 april 2001 08:38 schreef frits het volgende:
Ik zou dus gaan voor de bekende merken.
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Ik vind fl. 150,- niet echt weinig voor een muis.Op maandag 30 april 2001 08:38 schreef frits het volgende:
Maar ik heb zeker met comuterspul het idee: goedkoop is duurkoop. Ik zou dus gaan voor de bekende merken.
Engineering
Verwijderd
Omdat die van logitech niet na 2 of 3 dagen op zijn.Op maandag 30 april 2001 01:41 schreef tva_goku het volgende:
he die logitech is misschien beter maar die duitsers zijn wel slim met die houder, waarom zou logitech niet voor zoiets gekozen hebben?
deze ook vast niet hoor, maar dan nog, dan zijn ze dat maar, dan is die muis tenminste wat simpeler en lichter, op zich kun je dan die hele ultra low power zooi eruit kwakken en maar 1 AAA''tje nemen, dan kun je dit doen met lichtere muis, snap niet dat die neolec 2 AAA''s zou hebben alleenOp dinsdag 01 mei 2001 03:05 schreef schumache het volgende:
[..]
Omdat die van logitech niet na 2 of 3 dagen op zijn.
Verwijderd
Het hangt een beetje van je hand af welke je moet nemen. De logitech is meer geschikt voor mensen als ik, dwz. niet over dreven grote handen hebben en rechts zijn. Heb je grotere handen of ben je links dan kun je beter gaan voor de Neo muis.
Ik heb ze allebei in mijn handen gehad, ze voelen ongeveer even degelijk aan. Maar de logitech werkt iets soepeler. Ik weet niet of die Neo muis overal verkocht wordt, in Hattem kun je ze in elk geval allebei krijgen.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”