[BC3] de Neolec Cordless optical.....

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Is de NEOLEC / NEO Airview wat? (www.neolec.de) of toch maar de logitec? Waar kam ik de neolec kopen? :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik heb zelf de logitech, hier voor heb ik de logitech cordless wheelmouse gehad. Ik ben zelf heeeel tevereden over de muis ook onder het gamen. Helemaal geen vertragingen zoals sommige mensen beweren.

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Rechargeable batteries: charge for 6-8 hours and last for 3 whole days
lijkt me niet echt fantastisch als je kijkt naar de logitech (die ik hier trouwens heb liggen), die gaat 3 maanden mee, en is echt een superfijne muis

Verwijderd

Op maandag 30 april 2001 00:17 schreef AMDude het volgende:

[..]

lijkt me niet echt fantastisch als je kijkt naar de logitech (die ik hier trouwens heb liggen), die gaat 3 maanden mee, en is echt een superfijne muis
IDD!!!!!!!!!! :P

Verwijderd

he die logitech is misschien beter maar die duitsers zijn wel slim met die houder, waarom zou logitech niet voor zoiets gekozen hebben?

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 10:32

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

hmm, het klinkt wel ERG onbekend..

misschien heb je mazzel, en werkt het zonder problemen, maar ik heb nogal slechte ervaringen met dergelijk ''vage'' merken.

Verwijderd

Het lijkt mij wel een strak muisje. Maar ik heb zeker met comuterspul het idee: goedkoop is duurkoop. Ik zou dus gaan voor de bekende merken.

• BC3 Victim
tof ding, maar elke persoon verschilt, de een vind een logitech lekker, de ander een microsoft en deze is weer anders, maar lijkt me wel een goed ding op zich, de prijs geeft vaak wat aan over kwaliteit (vaak, niet altijd) maar die lader, geniaal!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op maandag 30 april 2001 08:38 schreef frits het volgende:
Ik zou dus gaan voor de bekende merken.
Tja maar elk bekend merk is eens onbekend geweest, en Neo-Lec is in Duitsland een redelijk groot merk (doen zo''n beetje alles, van muizen tot (best wel goede) koelers))

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 15:10
Op maandag 30 april 2001 08:38 schreef frits het volgende:
Maar ik heb zeker met comuterspul het idee: goedkoop is duurkoop. Ik zou dus gaan voor de bekende merken.
Ik vind fl. 150,- niet echt weinig voor een muis.

Engineering

Verwijderd

Op maandag 30 april 2001 01:41 schreef tva_goku het volgende:
he die logitech is misschien beter maar die duitsers zijn wel slim met die houder, waarom zou logitech niet voor zoiets gekozen hebben?
Omdat die van logitech niet na 2 of 3 dagen op zijn.

• BC3 Victim
Op dinsdag 01 mei 2001 03:05 schreef schumache het volgende:

[..]

Omdat die van logitech niet na 2 of 3 dagen op zijn.
deze ook vast niet hoor, maar dan nog, dan zijn ze dat maar, dan is die muis tenminste wat simpeler en lichter, op zich kun je dan die hele ultra low power zooi eruit kwakken en maar 1 AAA''tje nemen, dan kun je dit doen met lichtere muis, snap niet dat die neolec 2 AAA''s zou hebben alleen :?

Verwijderd

Die Neo hoeft minder lang met zijn batterijen te doen omdat je hem, als hij niet gebruikt wordt, op kunt laden. Hij hoeft dus niet zo "zuinig" te zijn als die Logitech.

Het hangt een beetje van je hand af welke je moet nemen. De logitech is meer geschikt voor mensen als ik, dwz. niet over dreven grote handen hebben en rechts zijn. Heb je grotere handen of ben je links dan kun je beter gaan voor de Neo muis.

Ik heb ze allebei in mijn handen gehad, ze voelen ongeveer even degelijk aan. Maar de logitech werkt iets soepeler. Ik weet niet of die Neo muis overal verkocht wordt, in Hattem kun je ze in elk geval allebei krijgen.

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Die AAA batterijen, wat betaal je voor zo''n setje als je ze moet vervangen?

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:55

Tylen

Neem mij niet te serieus

Ik heb hem vandaag binnen gekregen voor Fl 81,- excl btw (Vito). Er zitten Panasonic AAA batterijtjes in. Maar tot nu toe Perfecto... Ligt erug lekker in de hand en ga er nu ff mee half-lifen..;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Pagina: 1