Toon posts:

[BC3] een paar vragen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een paar vragen over hard en software en ik weet niemand om ze aan te stellen, dus probeer ik via jullie aan mijn antwoorden te komen.

1: bestaat er een programma om windows op te schonen, die geen geheugen vreet zoals mcafee en norton?

2: waar kun je het tweak programma vinden voor de elsa gladiac ultra?

3: waarom heeft mijn moederbord een frame rate van 50 tot 100 en die van mijn ouders een stabiele frame rate van zo een 90, ligt het aan het moederbord?

4: weet iemand of je geheugen kunt bij prikken bij een brother hl8v printer?

5: waar kan ik een handleiding vinden van de brother hl8v?

6: welk toner nummer is compatible met de brother hl8v, moet er een van hp zijn!?

alvast heel erg bedankt!!!

mvg guido

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 21:02
opschoner ???
Ik gebruik eens per maand die van norton en het boeit toch niet of die dingen geheugen vreten????
Draait een uurtje is tie klaar, kun je weer een maandje mee (tenzij je paranoide bent en elke dag defraggen wil)

Op de doosjes van toners staan volgens mij de merken en types printer waarvoor ie gebruikt kan worden. Dus ff noteren en zoeken.

Verder geef je zeeeeeer weinig hardware info mbt mobo (vooral met die fps, kan aan zoveeeeeeeeeeel dingen liggen : mobo, vid-kaart, geheugen, proc, software van alles!)

Handleidingen: bel met die lui en vraag om de dingen die je nodig denkt te hebben. Ik heb alleen met siemens ervaring (werk op een TD op afdeling telefonie) dat als je ze wat vraagt ze of alles gaan uitleggen of een gedeelte van de handleiding opsturen.

Geheugen bijprikken?
Waarom?
Als het kan zou er een soort cartridge aansluiting moeten zijn dacht ik (en dan zijn de prijzen volgens mij behoorlijk sky high)

tweak files kun je vinden evt op 3d files of iets dergelijks.

Nouja, sucses dan maar

vind sommige vragen toch een beetje vaag hoor

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op de eerste en derde vraag kan ik antwoord geven.

1) EasyCleaner is een handig programma, hiermee kun je je registery opschonen, onnodige bestanden verwijderen en ook dubbele bestanden opzoeken (die je betr niet kunt verwijderen)

3) Nou ja een echt antwoord kan ik er niet op geven, maar wat voor moederborden zijn het? En dan denk ik dat het eerder te maken heeft met je proc of videokaart dan met je mobo.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

1: regcleaner, schoont je registry op. Je moet wel enige kennis van zaken hebben. Als je, je vergist kan je de entry die je verwijdert hebt weer terug zetten. Regcleaner kost niets, is gratis te downen, wordt door veel mensen aanbevolen, is snel en verwar het niet met REGCLEAN !!!
Norton..brrrr......

Verwijderd

Topicstarter
mijn gegevens:
pentium 3 600
geforce ultra van elsa
128 mb a-merk
msi vp6199 met phoenix bios
maxtor 27 gb harddisk
pci geluid
pci modem
craait windows 98 en 2000

mijn ouders :
pentium 3 1000mhz
intel 815 moederbord.
128 mb
maxtor 40 gb
creative geforce gts
creative live player
draait windows me

en trouwens de 3 mark valt bij mij uit.
en daarvoor met tnt 2 en 3d mark van 800, is dat niet te weinig???

mvg guido

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 22:08

Vidra

Vragen?

Tja die hogere FPS is wel te verklaren door die P3 1000 in je ouders PC...zet die CPU over in de jouwe en de P3 600 in die van je ouders en gaan met die banaan...

Je ouders hebben echt geen 1000 MHZ nodig om te Office-en, internetten etc... :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Pagina: 1