Toon posts:

[BC3] Notebook rete handig.............

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor de mensen die een notebook willen aanschaffen moeten het gewoon doen....

Retehandig:
1. In de plee Gotten als je shijt een beetke lang duurt. :)
2. In de trein even Fifa 2k1 spelen :P
3. Meerdere Strategiespellen speelbaar
4. In je bed zitten surfen ...echt relax
5. handig in een netwerk
6. Overal Inet acces waar je ook bent

Tuurlijk hangen er veel meer nadelen eraan.
1. geen zware 3d appz/games
2. Beetje warm
3. Battery life(ik heb dus maar max 2 uur mt winamp aan en surfen)
4. Meer heb ik niet kunnen ontdekken

Ooh Nb die ik heb gekocht ik de Compaq Armada m300

specs: pIII600
standard 64mb(nu 256)
os standard NT (nu win2k & mandrake)
standard 6gb (nu 12 gb)
Ati Rage 128 4mb
1024x768 op een 11,3 tft lcd
lan/56k pcmciaslot 32bit
Aparte dockin met cdrom en floppy en andere aansluitingen

:D echt een superding
hangt nu in een thuisnetwerk met 3pc''s
leuk 4 red alert 2 met vriendin

• Outl@w
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:33
Okey, ik zal er aan denken als ik er 1 ga kopen. Beetje loos topic als je het mij vraagt. :(

Feyenoord!

Verwijderd

hmz als je een spel speelt op zo''n TFT scherm waar veel actie in zit (snelle beelden etc) gaat dat dan goed? ;)

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07 20:54

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Zo''n ding is heel handig mits je maar een Modem en/of LAN kaartje hebt.

en die heb ik niet :'( wel een Notebook :)
en aangezien die notebook over +/- 2 maanden weer terug moet ga ik geen LAN kaartje kopen.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
M''n ouders hebben er ook 1 gekocht:

PIII 600
128MB
10GB HD
14" LCD
8MB videokaart

En wie denk je dat er et meest achterzit! >:)

Verwijderd

Je oma? ;)

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 19:28

spok9

Groen...

* spok9 wil ook graag een laptop maar heeft er geen geld voor :(

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 22:08

Vidra

Vragen?

Op zondag 29 april 2001 18:02 schreef kyle_2000 het volgende:

Retehandig:
1. In de plee Gotten als je shijt een beetke lang duurt. :)
In wat voor huis woon je eigenlijk dat je telefoon c.q. kabelaansluiting op toilet hebt, of heb je meteen een wireless netwerk setje erbij aangeschaft.

En om terug te komen op de vraag of snelle beelden goed gaan om een TFT beeldscherm perfect.

Ik heb een Inspiron 5000
P3 500
256 MB
6 GB
15,2" SXGA+ TFT :9~ :9~ :9~
8 MB video etc

Zelfs Quake3 draait er nog redelijk goed op

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:34
Op zondag 29 april 2001 22:48 schreef Vidra het volgende:

[..]

Ik heb een Inspiron 5000
P3 500
256 MB
6 GB
15,2" SXGA+ TFT :9~ :9~ :9~
8 MB video etc

Zelfs Quake3 draait er nog redelijk goed op
Nou, bij mij is Quake3 een drama helaas :( Wat voor videokaart zit er dan in de jouwe? In mijn Compaq Armada E500 (PIII 600,128 Mb, 12 Gb, 14" TFT, win2k) zit een ranzige 8 Mb Ati Rage Mobility :(

Verwijderd

Als je met zo''n ding, hoe mooi ook, meerdere uren per dag werken moet wordt je er volgens mij gehandicapt bij. Mijn baas levert er aan mijn collega''s voor op kantoor niet voor niets een monitor en toetsenbord bij.... ''k ben blij dat ik niet met zo''n ding moet werken. ''keb een paar uur met zo''n klote ding moeten werken. Het lijkt wel leuk hoor zo''n mooie glimmende FijutsiSiemens... van mijn baas dan. Als anderen er maar mee werken..

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:21

Yucko

One clown to rule them all !

Ik ben nu aan ''t sparen voor een nieuwe. Toen ik onlangs in de PCM las dat Dell een nieuwe heeft uitgebracht met 1ghz processor en Geforce Go chip werd ik helemaal leip. Kostte rond de Fl 6500,- dacht ik. Ik wacht nog tot februari/maart 2002 maar dan koop ik waarschijnlijk een 1,5 ghz + gforce go ultra ofzo voor een nog lagere prijs :) FL 6000,- ga ik wel uitgeven :)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• sjaakie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

sjaakie

Developer

Op zondag 29 april 2001 23:40 schreef spok9 het volgende:
* spok9 wil ook graag een laptop maar heeft er geen geld voor :(
idd:(

Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind eigenlijk dat de snelheid niet zo heel erg belangrijk is. Een cellie 500mhz werk al snel genoeg voor 2d werk. en een goede 2d chip is dus ook belangrijk.Tja met een goede 3d chip ala gforce go is alleen een pluspunt, maar als ik echt wil gamen dan doe ik dat toch op me desktop pc.

Een notebook moet vooral bij mij licht en compact zijn, en inbezit zijn van goede functies. denk aan ifra , usb, poorten, etc etc ..

Die van mij was compleet op echter 1 ding na.
Een firewire aanluiting. Daaron gister een 3com firewire pcmcia kaartje erbij gekocht.

Ik wou eigenlijk voor een crusoe chip gaan , maarja... die dingen zitten nog niet overal in, misschien later dan maar

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 21:54
* Goingin heeft nog wel een zooi laptops

(zie sig)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

ik krijg 5000,- tot mijn beschikking voor het uitzoeken van een pc/laptop en ik heb me vader zo ver gekregen dat we een laptop moeten aanschaffen.

kzie ons al met dvd speler in de auto een dvdtje kijken :P, mot dan nog wel es een car adapter kopen :P:P.

btw kijk ff naar dit topic
[topic=170638]

Retehandig:
1. het is mooi weer en je wilt buiten zitten GoTen. huppa ff een lang kabeltje maken en inetten in de achtertuin :P, mijn plan...

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
heb ik gisteren ook gedaan. stroomsnoer naar het dakterras. 2 boxjes mee [die laptop speakers zijn niet zo hard] en maar mp3''s draaien. nou moet ik eigenlijk nog even een coax-je van 10mtr er bij kopen, dan kan die ook online. lekker radio luisteren. beetje posten op het forum hier. relaxed. weet iemand trouwens of die dingen een beetje tegen zonlicht kunnen? vooral TFT schermpjes dus.

ik vind het echt beroerd dat ze er zon kut-vidkaart in hebben gezet. tis ene mobile s3-virge 4mb. ik zou een moord plegen voor een ati rage mobility of zon savage mobile... sjit zeg. dat ding kan nieteens normaal d3d laten zien. en het zo erg fijn zijn als ik een had die opengl zou ondersteunen. gelukkig kan de processor wel veel [celly533] van het grafische gedeelte overnemen. maar q3 kan dus absoluut niet. net als bijna elk andere 3d spel. :-(

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:21

Yucko

One clown to rule them all !

Humz, kabel door raam naar achtertuin .... tja ... moet ik toch eerst een hele lange kabel gaan halen vanwege het feit dat ik aan de voorzijde mijn kamer heb en dus ook de internet aansluiting/hub :) Misschien morgen ff naar stad of zelf straks ff naar vriend en kabel halen. Kan ik alvast proberen met mijn Toshiba Craptop (p1 133 mmx)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Op zondag 29 april 2001 18:02 schreef kyle_2000 het volgende:
4. In je bed zitten surfen ...echt relax
Wat meen je waar ik nu ben?
In mijn bed offcourse, is echt zwaar relaxed idd!
En als het lekker weer is, hup kabeltje naar buiten en lekker wat op GoT rondhangen, of wat aan me eigen forum kloten:)

Laptop roelt gewoon:)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
15" voor een lappie is IMO te groot, je kan net zo goed een 21" voor een lappie hebben maar dan is het geen lappie meer. Dan word dat ding gewoon te groot.

Ik heb een Acer 200TXV, 14,1" TFT, Celeron 433MHz, 10G HD,standaard zit er 64MB in, heb er nog 64 MB bijgeprikt, dus totaal 128MB.

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
Heel errug handig, ik heb een Dell I5000 p3500, 12gb HD.

Net een Sony DSC P1 camera gekocht , USB aansluitinkie, dus als ik lekker vette resolutie fotos will maken, aansluiten kopieeren en schieten maar :)

Voor de rest lekker achterover zittend filmjes kijken :P

...

Verwijderd

Zo, ben ff opgestaan, en zit nu beneden:)
Laptop is gewoon relaxed handig!
Als het weer mooi is verkas ik nog ff naar buiten!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
zeg eh leuk voor je dat je pc lang aanstaat (zonder te crashen ) maar die gasten met hun vette ftp servers op een @teringdoorhunaangebrachteshitftpservers KUT sloom dus euh kappe met die handel , k zat hier net nog te q3en met ping van 300 :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op maandag 30 april 2001 12:44 schreef ToT_VeGeTa het volgende:
zeg eh leuk voor je dat je pc lang aanstaat (zonder te crashen ) maar die gasten met hun vette ftp servers op een @teringdoorhunaangebrachteshitftpservers KUT sloom dus euh kappe met die handel , k zat hier net nog te q3en met ping van 300 :(
uh?
Ik draai geen warez ftp ofzow hoor?
Gebruik die server om internet te delen en mijn forum te testen.
Dus jij moet niet zeiken met je ping van 300!!
Sjees man, mag nog niet eens zelf bepalen wat ik met mijn account doe waar ik voor betaal.
Heb jij geen ene fuck mee te maken!!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
man jij bent snel met posten ! waar komt het dan door? snachts is mijn ping 40 en overdag over 300..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op maandag 30 april 2001 12:55 schreef ToT_VeGeTa het volgende:
man jij bent snel met posten ! waar komt het dan door? snachts is mijn ping 40 en overdag over 300..
Wat naïef als je denkt dat NvidiaGebruiker daar wat mee te maken heeft. Hier zit ik ook met 4 desktops (en volgende week ook een laptop>:)) op één i-net verbinding. Alsof iemand daar last van heeft. doh! :+

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 11:42

CasGas

.

Ik heb zelf een Acer 512T

cellie 366
64meg ram
4.3gb
24x cdrom spelertje
en zelf een 3com 10/100mbit/56k6 kaartje erin gezet (je kan dus of netwerk doen of een telefoonkabel erop raggen) met zo''n Xjack connector erop, dus geen kabeltje met kastje eraan waar je dan de utp kabel in moet pluggen, geweldig kaartje btw :)

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Te veel off-topic
Topic heeft geen nut.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1