Toon posts:

Waarom is mijn Thread geclosed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lekker, zit ik met een normale vraag over wat die 3 cdees nou precies inhouden, word mijn thread geclosed. Als je het niet eens bent met het back-uppen van cdees.. okay.. maar ik weet nog steeds niet waarom ik 3 cdees heb en met eentje werkt het spel al... enne..zou het niet handig zijn als je contact kan opnemen met de moderator....

met vriendelijke groet

The Milkman

Verwijderd

je had het wel goed gezegt met backuppen maar je head niet moeten vertellen dat je em uit de bieb had gehaald dan was ie blijven staan namelijk :)

Tenzij je natuurlijk in de bieb werkt maar dan had je dat er ff bjmoeten zetten ;)

Xeon

Verwijderd

Topicstarter
Okay Cool....MAAR nu weet ik nog steeds niet
hoe dat zit met die cdees. In de originele handleiding staat niet eens hoe je het spel moet installeren, laat staan waat die 3 cdees voor zijn...Enne wie spelen dit spel allemaal ..

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Vragen waarom je 3 cd's hebt is ok, vragen hoe je een kopieerbeveiliging omzeilt is niet ok. Als we dat gaan toelaten komen er veel van die vragen en dan komen die harries van de BUMA of hoe ze ook mogen heten erachter en dan heeft Femme in no time een enge dreigemail in zn meelbox. En dat willen we niet.

Verwijderd

Topicstarter
Das duidelijk, ik zou niemand zo'n eikel van de BUMA of BSA bij iemand op bezoek wensen. En zeker niet de mensen die deze FANTASTISCHE site in stand houden. En bijna iedereen weet dat je voor "backups" naar gamecopyworld moet, maar het enige wat ik wil weten is waarom er 3 !!!cdees bij zitten. Die kopieerbeveiliging zal me een worst wezen. Dus misschien had ik beter mijn vraag anders moeten stellen. Nou ja ik zie wel, ik hoop dat ik nog een antwoord krijg...

GoT RULES !!!!!!!! (ook zonder antwoord)