Toon posts:

[BC3] Hollywood plus kaart doet moelijk.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Hollywood plus kaart met de nieuwste drivers. Nou is het probleem dat als ik ongeveer na 20 min film gekeken heb, dat het beeld op de TV wegvalt. Je ziet dan allerlei blokken in het beeld komen. En dan valt het beeld helemaal weg en komt dan na een tijdje weer terug. Het geluid blijft wel gewoon doorgaan. Verder is de verbinding tussen de PC en de TV een 5 meter tulp "proficold" kabel. Als ik de DVD bekijk op de monitor dan is er nix aan de hand.
Er is verder ook nog een ander probleem dat niet alle dvd gepakt worden door het programma. Als ik er een DVD is stop gaat zegt het programma dat er geen dvd aanwezig is terwijl er wel een DVD in ligt. Terwijl bij een andere DVD de hele intro wordt weergegeven en zodra deze bij het menu komt het programma crasht. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Mijn systemconfig is:

AMD 1 GHz
256 MB Ram
Abit KT7 "non raid"

AGP: Matrox Millenium G450 DH
PCI 1 : leeg
PCI 2 : Hollywood Plus
PCI 3 : leeg
PCI 4 : SBlive 5.1
PCI 5 : Adaptec 2940 UW
PCI 6 : Realtek 10/100 MBit

En draai win2k als o.s.

groeten Martijn van Oudvorst

Verwijderd

weet het antwoord niet maar uh kan die g450 ook niet gewoon goed dvd weer geven? Ik wil mijn H+ juist verkopen en een zo goed koop mogelijke g450 kopen en die in mijn dvd/divx bak zetten...

Verwijderd

Topicstarter
Daar zat ik ook al aan te denken maar dan mis ik wel de AC3 uitgang op de hollywood +,
dan kan ik dus ook geen gebruik meer maken van de Dolby surround versterker en dat vind ik weer een beetje zonde
Maar volgens mij kan ik ook de SBlive als AC3 uitgang door lussen op de versterker.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er inmiddels al achtergekomen dat de DVD''s dat het zelfde probleem geven als ik een ander afspeelprogramma gebruik. Maar toch blijft het erg vreemd want het heeft gewerkt. Ik beschik over een Toshiba 1201 SCSI die (volgens de firmware ) regiovrij is.
Maar als ik bij win2k onder de eigenschappen van de DVD drive kijk staat dat ik geen regio''s maar mag instellen en dus vast staat op regio 2.

Verwijderd

Topicstarter
Echt niemand??
ik wil namelijk deze vakantie nog wat filmpies kijke.