De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Maar ff serieus, zijn er nergens schroefjes te zien (misschien onder plakkertjes) ?
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Maar eh ik heb een cordless van logitech en hij was zo opengeschroeft.
Het kan zijn dat er een schroefje onder een stikker verstopt zit.
There's no place like 127.0.0.1
Maarik heb ook een Wheelmouse van logitech, en die kan ik wel gewoon opendraaien van onder, dus gewoon wat meer geweld gebruiken.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Waarom niet danOp zondag 29 april 2001 15:40 schreef PEPPI het volgende:
En koop dan geen logitech. (optical)
Ik heb er een... roeleert gewoon zeer grote tijd!
Op zondag 29 april 2001 15:40 schreef PEPPI het volgende:
En koop dan geen logitech. (optical)
Euhm, goh, jezelf in 1 post tegen spreken...Maar eh ik heb een cordless van logitech...
Maarreuh, wat is er mis met Logitech? Ik ben ook een tevreden bezitter van een Logitech Optical Mouseman USB. En die is gewoon heerlijk gevormd, precies goed voor mijn hand (lekker groot dus)
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
idd:+Op zondag 29 april 2001 15:16 schreef Moartn het volgende:
Optical muis kopen...
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
IDDOp maandag 30 april 2001 00:09 schreef Provision het volgende:
[..]
idd:+
Verwijderd
En Logitech maakt gewoon de beste muizen en daarom moet je en Logitech nemen!:)
niet dusOp maandag 30 april 2001 02:44 schreef Xaran het volgende:
Alle muizen zijn open te maken. Het kan zijn dat het schroevie onder het stikkertje zit.
M''n Microsoft Intellieye Explorer kan ik dus niet open krijgen... zit geen schroefje aan... en geen stickertje op.
Maar da''s offtopic... -.Roy.- wil dus dat schijfie rondom z''n bal loskrijgen...
Ik kan je alleen als tip geven:
Toen ik nog balmuizen gebruikte, maakte ik die dingen open door met 1 hand, 2 nagels te gebruiken; m''n duimnagel aan de ene kant van de bal, m''n wijs- of middelvingernagel aan de andere kant van de bal... de vingers wijzen dan dus in tegengestelde richting...
moet je uiteraard NIET aan de zelfde kant van de bal gaan zitten pielen met 2 vingers
Verwijderd
Van M$ weet ik het niet. Maar tot nu toe heb ik nog al mijn mice open kunnen krijgen. Ik maak regelmatig mijn mice schoon. Een Logitech Gaming Mouse en Trackerball Wheel. Het kan zijn dat ze ''geklikt'' zijn. Dan kan je ze open krijgen door een beetje geweld er op los telaten. Dit is wel ''gevaarlijk''. Als er iets breekt ben je de l*l.:)Op maandag 30 april 2001 11:04 schreef wfvn het volgende:
[..]
niet dus
M''n Microsoft Intellieye Explorer kan ik dus niet open krijgen... zit geen schroefje aan... en geen stickertje op.
Verwijderd
Als het snoer niet ver genoeg in de muis zit dan doet de muis het niet (te zien aan of de lampjes branden)
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
veel succes!
/dev/null
P.S. Wees AUB voorzichtig
...
brrrrr...... heb jij niet de neiging om die zwarte bal ban je te vervangen door een zwaardere, grijze bal? ik vind die muizen met die zwarte ballen gewoon ronduitOp maandag 30 april 2001 20:22 schreef dtjiang het volgende:
[afbeelding]
Hmm ik werk er al een tijdje mee maar niet echt veel gemerkt, ik zal gelijk zo een zwaardere bal van mijn werk halen en kijken of die werkt, overigens wordt dit denk ik mijn vogende muis:Op dinsdag 01 mei 2001 08:16 schreef wfvn het volgende:
[..]
brrrrr...... heb jij niet de neiging om die zwarte bal ban je te vervangen door een zwaardere, grijze bal? ik vind die muizen met die zwarte ballen gewoon ronduit... Toen ik nog balmuizen kocht, was dat het eerste waar ik op lette... daarna pas op de vorm/kleur/aantal knoppen (Voor zover je daaruit kon kiezen; ik ben nu al jaren met optische muizen/trackballs bezig)

iemand hier ervaring mee ?
...
met deze muis heb ik ervaring dat je echt wel veel geweld nodig zult hebbenOp maandag 30 april 2001 20:22 schreef dtjiang het volgende:
Wel een beetje handigheid voor deze, zie onderstaand plaatje, pak een schaar en probeer hem zo in de "kuiltjes" te manouvreren, druk er een beetje op en draaien maar. (naar links)
P.S. Wees AUB voorzichtig
[afbeelding]
een goede zaak (zoals mediamarkt) heeft al die muizen uigestalt, das heel makkelijk want dan weet je het snelst of de muis je lekker licht of niet, want 1 ding is zeker, dat verschilt ENORM van persoon tot persoon. maar ik weet wel 1 ding aan die optical cordless, hij is nog ZWAARDER dan de gewone cordless en die was al heel zwaar, het gevolg is dat het sneller RSI veroorzaakt en dat het vaak niet zo lekker is. gebruik alleen cordless als het je echt heel goed uitkomt (ik heb bijv. een heel diep bureau waarop tegen achterkant alles inbouw staat, weet bij mijn god niet waar ik draad kwijt moetOp dinsdag 01 mei 2001 08:41 schreef dtjiang het volgende:
[..]
Hmm ik werk er al een tijdje mee maar niet echt veel gemerkt, ik zal gelijk zo een zwaardere bal van mijn werk halen en kijken of die werkt, overigens wordt dit denk ik mijn vogende muis:
[afbeelding]
iemand hier ervaring mee ?
aan andere kant, veel mensen die dat hebben laten draad langs tafelblad lopen als je nou je tafelblad niet zo respecteerd kun je er zo een handig dingetje op schroeven waardoor je je draad kan schuiven (Een beetje grote dat USB kabel er ook doorkan) das wel vet want dan ligt draad altijd mooi boven de muis, het zuigt als draad van zijkant komt nml. (dit alleen voor mensen met tower op de grond doh)
dus ga naar een winkel en voel muizen en denk na voordat je een cordless koopt!