De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
wtf bedoel jij nou?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
heeft dat ''no array defined'' niet te maken met je raid controller (als je die hebt)
dat is meestal de veroorzaker van die schokjes. als dma uitstaat dus.
ff in apparaatbeheer -->schijfstations --> je harddisk --> instellingen --> dma aanvinkenOh en...het spel Deltaforce landwarrior(demo) loopt
prima maar schokt heel vaak..wanneer ik met het poppetje
loop stopt het beeld heel kort en gaat weer verder..
dus alsware schokjes en das ECHT irritant als fuck!
dat is meestal de veroorzaker van die schokjes. als dma uitstaat dus.
waar slaat dit op ?Op zondag 29 april 2001 16:35 schreef D.A.R.R.Y.L. het volgende:
Verander titel bericht in:
"Ik heb kleine problemen met mijzelf"
Smvs: You RULE MAN!!! :):)
hij werkt perfect nu, ik was zo teleurgesteld ik speelde net tribes2
en dat was 1 grote schokpartij... het laden
van een map duurde veeeeeeeeel te lang en nu is het supertjes snel...big thanx man:):):)
hij werkt perfect nu, ik was zo teleurgesteld ik speelde net tribes2
en dat was 1 grote schokpartij... het laden
van een map duurde veeeeeeeeel te lang en nu is het supertjes snel...big thanx man:):):)
en jij bent gewoon een triest figuurOp zondag 29 april 2001 16:35 schreef D.A.R.R.Y.L. het volgende:
Verander titel bericht in:
"Ik heb kleine problemen met mijzelf"
Verwijderd
Is het nu opgelost dan?
No array defined wil zeggen dat je of geen harddisks aan de raid-controller hebt hangen, of geen array hebt aangemaakt in het bios welke de schijven die aan de raid-controller zijn gekoppeld gebruikt.
Je kunt natuurlijk geen array maken als er geen harddisks aan de raidcontroller hangen
No array defined wil zeggen dat je of geen harddisks aan de raid-controller hebt hangen, of geen array hebt aangemaakt in het bios welke de schijven die aan de raid-controller zijn gekoppeld gebruikt.
Je kunt natuurlijk geen array maken als er geen harddisks aan de raidcontroller hangen
Pagina: 1