Toon posts:

[BC3] HELP!!!! Hoe kom ik in de bios van een dell laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
WIE ????

Verwijderd

Als het een oudere laptop is dan kan het zijn dat je een floppy nodig hebt om dan in de bos te komen.
Zo''n laptop heb ik eerdergehad, als het een van de nieuwste is dan is het toch gewoon delete indrukken :?

Verwijderd

Bij de nieuwste is het het F2 ;)

Verwijderd

bij die van mij (Latitiude XPi CD /w MMX) dus de PI166 is het FN + F1 voor setup, en FN + F3 voor status.

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
inspiron 5000 , F2

...

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 17:29
Volgens mij F2

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo''n verwisselbare cd-rom en floppy disk hoe moet ik nu win98 installeren want met een opstartdiskette geeft ie aan dat ie geen cd-rom kan installeren

Verwijderd

Met de bijgeleverde fdd kabel ?Fdd via dat kabeltje op je lpt poort aansluiten en dan kan je beide gebruiken . En als je die niet hebt moet je eens kijken of je cd-rom bootable is , bij nieuwere bios versie`s kan je instellen in de bios wat je boot volgorde is (kan geloof ik al va. A03 ) en idd de bios kom je in door tijdens post f2 in te drukken en anders na de post fn+f1 .

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:21

Yucko

One clown to rule them all !

MadBoy, Win98 = bootable cd ... gewoon cdrom in bay rammen, lade openen, cd erin leggen en pc laten booten van cd ... kunt dan gewoon installatie starten

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Pagina: 1