Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Als het bij mij 20 graden ( kamer temp ) is dan is mun case 19, dat klopt dus niet.
Bij mij is er dan sprake van een foutje, mischien ook bij jou
PS : mijn Case-temp is altijd lager dan de kamer-temp, dus een kut-fout !
18 graden op het moment...
This is sick, volgens mij klop dit echt nie
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Heb ik een uur geleden gedaan, es ff kijken..Op zondag 29 april 2001 13:56 schreef Accident het volgende:
waarom leg je niet gewoon ff een thermometer in je kast?
EDIT : Nog 20 graden, met een kamertemp van 25 ( De zon staat vol op mijn kamer).
mb temp: 24°C
en cpu 31
gemeten met asus Pc probe
Verwijderd
Weetniehoor
20 graden...
2 coolers
Een spire en een fan uit een oude AT voeding.
Mijn kast ook 18 graden, maar kamertemp ong. 15.
Hoe kouder hoe beter zou ik zeggen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Maar het kan ook te koud zijn toch ?Op maandag 30 april 2001 19:51 schreef PdB het volgende:
Cool
Mijn kast ook 18 graden, maar kamertemp ong. 15.
Hoe kouder hoe beter zou ik zeggen.
btw, waarom zouden die jappen met stikstofkoeling:9~ aan de gang gaan om te koelen = zeer koud!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
grtz,
Verwijderd
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Fans verplaatsen toch alleen maar lucht, ze koelen het toch niet af :?:?:?Op maandag 30 april 2001 22:49 schreef algabra het volgende:
Soms is je case temperatuur lager dan de kamertemperatuur. Zeker als het een ventilatorenparadijs is.
Verwijderd
Om warme lucht weg te voeren/koude lucht aan te voerenOp maandag 30 april 2001 23:18 schreef AmAnido het volgende:
[..]
Lucht die in beweging is word kouder en is kouder dan stilstaander lucht, waarom denk je dat er vans in een kast zitten
Op maandag 30 april 2001 23:18 schreef AmAnido het volgende:
[..]
Lucht die in beweging is word kouder en is kouder dan stilstaander lucht, waarom denk je dat er vans in een kast zitten
beter opletten bij natuurkunde
met papier mache kun je alles maken!!
Waarom blazen mensen dan als hun soep/koffie/T/[vul heet eten in] te heet is?Op maandag 30 april 2001 23:14 schreef Berran het volgende:
Fans verplaatsen toch alleen maar lucht, ze koelen het toch niet af :?:?:?
Om het te laten af koelen, niet om eens leuk wat lucht te verplaatsen
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan.
Verwijderd
Het kan in je kast nooit kouder zijn dan in je kamer, tenzij je ducting hebt van buiten en/of actieve koeling.
Verwijderd
Dat is omdat je adem koeler is dan de soep, en dus voer je warmte af.Op dinsdag 01 mei 2001 09:03 schreef Oscar the Grouch het volgende:
[..]
Waarom blazen mensen dan als hun soep/koffie/T/[vul heet eten in] te heet is?
Om het te laten af koelen, niet om eens leuk wat lucht te verplaatsen
Als z''n kamer 25 graden is en die lucht blaast z''n kast in, dan voer je warmte aan en kan dus _nooit_ de casetemp 20 graden zijn.
Bewegende lucht voelt kouder aan, maar volgens mij is ie niet kouder. Het gaat hier niet op werkelijke temp maar om gevoels temp. lijkt mij.
Geen inspiratie
Als het blijkt dat er niks aan de hand is zet ik hem weer op 488Op maandag 30 april 2001 22:52 schreef bolk het volgende:
ken je hem lekker overclocken met zo''n temp..
Ik had hem op 488 staan, toen werd ie 28 graden ofzo, ik heb hem toen ff terug gezet met de ged88 dat klopt niet..
Maar ok.
Nou het is een goedkoop ter*ing mobo, waar geen termo op zit, maar ik werd benieuwd, en toen heb ik het opgemeten, en kwam ik op 20 graden.Op dinsdag 01 mei 2001 09:20 schreef Kenx het volgende:
Heb je er nou een echte thermometer in gehangen of vertrouw je je moederbord helemaal
HlpDsK : De gemiddelde kamertemp ligt op 25, en toch is de casetemp 20 graden, dit is vaag, maar waar.
Ik heb inmiddels de p.c verplaatst.
Vaag, hij stond bij het raam, in een kamer met een temp van 25 en had een casetemp van 20
Naja, ik probeer het zo nog eens.
zit geen kast omheen...ligt op mijn bureau los
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS