Aaaarrgh!!! Heb ik net een Enermax 465P VE gekocht en nou doetie niks
. Ik sluit hem aan op een Abit KT7A-Raid.. De standaard PSU doet het wel gewoon...
HELP!!!!
Kapot, denk ik. Terug gaan met dat ding.
Ik zou niks kunnen bedenken wat je fout kan doen aan het aansluiten van een voeding.
Heb net een Enermax EG365P-VE gekocht en doet het echt perfect.
Ik zou niks kunnen bedenken wat je fout kan doen aan het aansluiten van een voeding.
Heb net een Enermax EG365P-VE gekocht en doet het echt perfect.
| I've got permission to color outside the lines |
Heb je het knopje op de achterkant wel omgezet en staat de voltage schakelaar op 230V
Powered by Solarfrontier 3060 Wp
Das een hele slimme, maar neem toch aan dat dat wel goed staat.
| I've got permission to color outside the lines |
ik gok dat je wel een soft powerbutton hebt?
sommige voedingen gaan al aan zodra je het schakelaartje op de achterkant omzet, maar die enermax-voedingen gaan pas lopen als ze zo''n ''soft power'' signaaltje gekregen hebben.
sommige voedingen gaan al aan zodra je het schakelaartje op de achterkant omzet, maar die enermax-voedingen gaan pas lopen als ze zo''n ''soft power'' signaaltje gekregen hebben.
probeer eens het groene draadje met een zwarte te verbinden. als ie het dan niet doet dan is ie gewoon kadoek
Ik geb ook die enermax, nou als der 1 ding t gelijk deed was t me enermax wel, ik was trouwens gelijk van al mijn probleempjes af, zoals vage uitval van me harddisk, vreemde crashes etc..
Waarom zou ie ''t dan wel doen?? Is dit al goed gegaan? Is dit de soft-powerbutton bypass?Op zondag 29 april 2001 13:26 schreef Clithopias het volgende:
probeer eens het groene draadje met een zwarte te verbinden. als ie het dan niet doet dan is ie gewoon kadoek
ja, alles staat goed en powerbutton vaak genoeg ingedrukt.
Allemaal bedankt voor de eerdere reacties en alvast bedankt voor de komende..
Pagina: 1