Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
en de zijpanelen zijn idd makelijk te verwijderen.
P@trick
p.s. het is een top kast een echt aanrader dus
Ik heb overigens de Q700, die is hetzelfde als de Q500 maar dan met een ander frontje.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
En deze heeft ook wel lekker veel ruimte, en dan bedoel ik niet in de lengte maar in de breedte. Dus lekker veel ruimte voor een water koeling
| I've got permission to color outside the lines |
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Zo zit die knop er in; hij steekt absoluut niet uit. Overigens een, naar mijn mening (en ervaring met deze) hele goede kast.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ik vind em zo verdomd mooi
Maar dit is de URL van de test:
www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=60
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
-Zijn er nog meer winkels die em verkopen, want volgens de pricewatch verkoopt alleen Js IT Solutions de InWin-Q500 in 300W uitvoering...
-Is die voeding stil, of is die meer het niveau van een AOpen 300W voeding? (heb namelijk nu nog geen geld voor de Enermax voeding
Verwijderd
Daar heb ik mijn kast ook vandaan. Alleen Mycom vermeldt er dus niet bij dat ze van Inwin zijn. Toen ik mijn kast kocht (1,5 jaar geleden), toen stond er nog niet bij wat het vermogen was & zo. Dus het was zoeken geblazen welk merk kast ik nou heb..:(Op zaterdag 28 april 2001 23:13 schreef Beaves het volgende:
Mycom heeft ze geloof ik (daar heb ik de mijne wel vandaag i.e.g.).
Yep, maar die van Mycom is de IW-Q700, en ik wil de IW-Q500...Op dinsdag 01 mei 2001 17:57 schreef slacid het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn kast ook vandaan. Alleen Mycom vermeldt er dus niet bij dat ze van Inwin zijn. Toen ik mijn kast kocht (1,5 jaar geleden), toen stond er nog niet bij wat het vermogen was & zo. Dus het was zoeken geblazen welk merk kast ik nou heb..:(
Maar er zijn dus geen andere winkels die de InWin-Q500 in 300W uitvoering verkopen?
Maar Magna Computers verkoopt ze ook! f 268,-
http://www.magna.nl
grtz
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen