Toon posts:

AmsterDOOM

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zag dit weekend bij GameForce1 een klein stukje over Amsterdoom, een fps die zich afspeelt in Amsterdam, iets waar ik al tijden over fantaseer.

Een bezoekje aan www.amsterdoom.nl leert dat het spel wordt ontwikkeld door DaviLex, niet een om fantastiese gameplay bekend staande softwareontwikkelaar...

Heeft iemand anders meer info hierover? Locaties, engine, release, etc...

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Yikes moet meteen denken aan a2-racer was ook een zuigspel dus denk niet dat het veel wordt.

F:

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Davilex.... :(
Belooft idd niet veel goeds....

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Als we dit een standaard Davilex-spel word word het het volgende:

Grapics - lachwekkend
AI - Welke?
Geweld - minimaal,meestal familysoftware
Systeemeisen - iets voor 2003 ofzo
Herspeelbaardheid - meestal deinstalleer je het spel voordat je het hebt uitgespeeld
Bugs - Lot's of them...
Prijs - <50 gulden
Toekomst - Berlindoom,Londoom,Helsinkdoom,Paradoom,etc.... met als finale Eurodoom

Kan niet wachten tot wanneer die spel uitkomt... :)

• BS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:16

BS

Inderdaad de systeemeisen voor Davilex software is gewoon NIET normaal

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Van sys eisen hebbik niet zoŽn last maar die troep die ze bij davilux maken word ik echt misselijk. Ik vind t nog te kut om er een back up van te maken, I u know what I mean.
Hoewel ik m wel wil hebben als ie in adam speelt. Wel lachen als je je eigen huis kan zien. Maar dlex kennende komen ze niet verder dan de dam en het leidseplein ofzo, en natuurlijk het museumplein. Kunnen ze daar lekker reclame voor maken...
Pffffffffffff.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-02 16:28

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik zag het een paar minuutjenz geleden op tv.
hahahahah het zag er best geinig uit moet ik zeggen.. gedetailleerde omgevingen (voor zover ik kon zien) Het CS zag er wel herkenbaar uit (buiten en binnen) museum ook wel... Ik dacht.. gôh.. ff checken, lijkt me wel dooph.. TOT ik die "monsters" zag en het "wapen arsenaal.. hahahahahah wat een lachertje.. :P

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 08:52
Idee vinnik zeker tof, vooral al ze m'n school er ook inbouwen (inc. teachers) >:)

Maar dan wel gemaakt door de makers van UT of Q3 ofzo. :P
Pagina: 1